Avon Luxe Silken Balm | Berry Tint

By 09:29 , , ,


Dudak balm’ı kullanmayı SEVMİYORUM. Daha doğrusu üşeniyorum. Bir süre dudak bakımına özen gösteriyorum ama  daha sonra alışkanlığa dönüşmeden bırakıyorum balm kullanmayı.


Avon da sanırım benim gibi olanları düşünmüş ve hem balm hem ruj olan luxe serisinden bu ürünü çıkarmış piyasaya.
Görünümünün ne kadar şık olduğunu söylemeye gerek yok sanırım. Gold tonlardaki kutusu Aynı serinin rujları ile de aynı kutuya sahip. O yüzden sipariş verirken aldığımız balm mı yoksa ruj mu diye üzerini iyi okumak gerekiyor.


Bir balm olarak üzerine düşeni yerine getiriyor ve dudakları gayet güzel nemlendiriyor. Özellikle kış aylarına girerken çatlamaya yüz tutan dudakları eski sağlığına kavuşturuyor, pürüzleri azaltıyor. Ama asıl başta bahsettiğim diğer balmlardan ayırıcı özelliğine gelmek istiyorum. O da pigmentasyonu.. Ruj kadar yoğun olmasa da bir Lipgloss kadar renklendirme özelliğine ship. dolayısıyla tek başına da rahatça kullanılabiliyor.



Kalıcılığı maalesef herhangi bir dudak bakım ürünü kadar. Zaten amacı da o değil. Gün içerisinde 3-4 kez yenileyip 1 hafta boyunca kullandığımda faydasını gördüm. Herhangi bir avon kataloğu elinize geçerse bir göz atın derim.
Sevgiler

Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. aynı serinin elimde ruju var sevmedim bu kadar dagılan ve dişlere bulaşan bir ruj görmedim seni gfc ve g+ dan takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Avonun her ürününü begenemedıgım için çok fazlakataloglarıyla da ılgılenmıyorum :) Balm konusunda severek sadece gecelerı kullandığım urunler var butun gun ugrasmıyorum acıkcası cok da memnunum :) Yine de teşekkürler :)
    Takibe aldım daha sık gorusmek uzere :)

    YanıtlaSil
  3. Methaba blogunuzu bi sayfa da gordum ve takibealmaknistedim. Bendebloguma beklerim

    YanıtlaSil
  4. Ambalajı çoook şık, bayıldım. Ben de pek lipbalm kullanamıyorum. Bir tek blistex o da gereklilil durumunda. Takibe aldım sizi, bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!