Ofis Makyajı Önerileri

By 12:59 ,



Bir kadın için hayatın her alanında nasıl göründüğü önemlidir.  Özellikle çalışan kadınların günün büyük çoğunluğunu ofiste geçirdiğini düşünürsek tüm makyajları da bulunduklara o ortama göre şekillenecektir. Peki ofiste makyajımız nasıl olmalı? Nelere dikkat etmeliyiz?

1) Doğallık her zaman iyi
İyi görünmek elbet ki kendimizi iyi hissettirir ve gün içinde kendimize güvenimizi arttırır. Ancak iyi görüneceğim diye bazen makyajımız biraz fazla kaçabiliyor ve bu da karşı tarafta göz yorucu,ilgi dağıtıcı olabiliyor. O yüzden bence makyajı yaparken ilk dikkat etmemiz gereken yoğunluğu. Eğer göz makyajımıza dikkat çekmek istiyorsak dudak makyajımızı daha doğal tonlardan yana tercih edebiliriz. Ya da dudakları ön plana çıkardıysak gözleri daha sade tutabiliriz.


2) Naturel renkler tercih edin
Ofislerde en çok giden tonlar kahveler,  toz pembeler,bronzlar ve açık mat renklerdir. Çok yoğun olmayan dumanlı makyajlar da aynı şekilde tercih edilebilir. Fazla parlak,canlı  ve iddialı renkler ise ofis için biraz abartı sayılabilir.




3) Aman akmasın!
Ofiste günün en uzun saat dilimlerini geçirdiğimizi düşünürsek Kalıcılığı yüksek ve Waterproof yani suya dayanıklı ürünler tercih etmek gün içerisinde size büyük kolaylık sağlayacaktır.



4) Kalıcılık şart!
Makyaj altı bazları kullanarak da yaptığınız makyajın dağılmasını önleyebilir, kalıcılığını arttırabilirsiniz.



Bunlar da ilginizi çekebilir

5 yorum

  1. çok açıklayıcı ve bilgi verici olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. Cok iyi bir blogunuz var basarilar takipteyim sizi bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatilden dolayı yanıtım biraz gecikti çok üzgünüm. teşekkür ederim şimdi bende blogunuza bakacağım =)

      Sil
  3. Blog kesif etkinliginden geldim cok begendim yazınızi,takibe aldim bende yeni bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!