Sivilcelerle Savaş | Acil Durum Önerileri

By 16:11 , , ,


Cilde ne kadar iyi baksak, temizliğini ihmal etmesek bile gün içerisinde yüzümüzde sivilceler bir anda belirebiliyor. Hele ki daha yeni çıkma aşamasında yakaladıysanız şanslısınız. Küçük önlemlerle sivilceleri hem kurutabilir hem de görünümünü azaltabilirsiniz.
O yüzden çantamda taşıdığım ve hiç yanımdan ayırmadığım 2 ürünüm var.



Cosmed Complete Benefit Akne Kontrol Jeli: Sivilcenin çıkacağını hissettiğim zaman lokal olarak sadece sivilce üzerine uyguluyorum.  Önceden çıkmış ve büyümüş sivilcelerde etkisi, kuruma hızını arttırması. Ama yeni beliren sivilcelerde daha çıkmadan bile sivilcenin kuruduğu, ufaldığı oluyor.(Fiyatı , 35 TL)



Clinique Anti Blemish Concealer: Amacı, sivilce çıkarken hem kurumasını sağlamak hem de sivilcenin sebep olduğu kızarıklığı kapatmak. Bence oldukça başarılı.  Cosmed Complete Benefit Akne Kontrol Jeli ile birlikte kullandığım için kurutmadaki etkisini çok gözlemleyemesem de normal bir kapatıcıyı sivilce üzerine uyguladığımda sivilcenin büyümesine sebep olurken bu ürünle sivilce de büyüme yada iltahaplanmada bir artış olmuyor. Hem kuruturken hem de kapatmış oluyorum. Birden fazla renk seçeneği olduğu için ten renginize yakınını bulmak da zor olmuyor. (Fiyatı, 65 TL)




Sebamed  Clear Face Kapatıcı: Fiyat olarak Clinique size fazla geliyorsa aynı şekilde çok memnun kaldığım bir diğer dermokozmetik ürün ise Sebamed’in bu kapatıcısı.  Clinique için yaptığım tüm gözlemleri bunda da gördüm. Tek eksi yönü maalesef ki rengi. Tek renk tercihiniz var ve benim gibi buğday tenli birisi için bile ton biraz koyu kalıyor. Ama renk size uyuyorsa deneyip etkisini gözlemleyebilirsiniz.(Fiyatı, 18 TL) 

Bunlar da ilginizi çekebilir

3 yorum

  1. Bende özel günler dışında hiç sivilce olmazdı ama bu sene yazın özellikle Göğüz boyun arasında sivilcelenme oldu.Sanırım nem ve sıcaktan oldu.Çok yararlı bir paylaşım olmuş.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de bu sene bir artış oldu. kendimce çözümler üretmeye çalışıyorum. teşekkür ederim =)

      Sil
  2. Fiyat olarak Clinique size fazla geliyorsa aynı şekilde çok memnun kaldığım bir diğer dermokozmetik ürün ise Sebamed’in bu kapatıcısı. Clinique için yaptığım tüm gözlemleri bunda da gördüm. Tşkler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!