Neutrogena Deep Clean Makyaj Temizleme Suyu

By 15:57 , ,

Makyaj temizleme suyu furyasına artık Neutrogena'da katıldı.


Pek çok markanın makyaj temizleme suyunu denemiş olan benim için en başarılısı Bioderma Sensibio H2O ve Garnier'in Micellar kusursuz makyaj temizleme suyuydu.

Bu kez Gratis'te Neutrogena'nın yeni çıkarmış olduğu makyaj temizleme suyunu gördüm ve denemek istedim. 

Çok yoğun makyaj yapan birisi değilim ama tam performansı görmek için yüzümde fondöten ve pudranın olduğu günü tercih ettim. Öncelikle ilk fark ettiğim şey kokusuydu. Biraz rahatsız edici bir kokusu var. Ama sonrasında performansı görünce fikrim değişti. Ciltteki makyaj kalıntılarını kolayca çıkarıyor. Gözünüzün üzerinde bir süre bekletirseniz rimel,eyeliner gibi çıkarılmakta zorlanılanları bile kolayca temizliyor. Yine de eğer yoğun makyaj yapan biriyseniz 2 kat geçmekte fayda var.

Ben makyaj temizleme suyundan sonra  cildimi yüz yıkama jeli ile yıkamayı tercih ediyorum. Ama sadece sildiğinizde bile bazı makyaj temizleme sularında olan o yapışık his Neutrogena da yok. Ambalajını mavi yapmalarını da ayrıca sevdim. İnsanda daha duru ve temiz bir his uyandırıyor.  

Eğer kokusu ileri vadede bana daha da rahatsız edici gelmeye devam etmezse dönüşümlü olarak kullanabilecek makyaj temizleme suları arasına girdi diyebilirim. 
Sevgiler

Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. bu yeni çıkmış görmemiştim deneyebilirim..

    YanıtlaSil
  2. Aynen böyle mavi şişeler benimde hoşuma gidiyor, bunu denemeliyim teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle =) çok berrak ve temizlik hissi uyandırıyor

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!