Mineral Pudra Önerisi | Gosh Mineral Powder

By 13:56 , , ,


Pudra kullanma alışkanlığı olan birisi değilim. Sadece ara sıra cilt parlamasına karşı ve makyaj sabitlemek için elim gider. Ama aldığımdan beri oldukça severek kullandığım Gosh'un Mineral pudrasından bahsetmek istiyorum size.Yaz aylarında makyajın akması, ağırlığı derken malum havalarda hala sıcaklığını sürdürürken bu pudra pek çok fondöten ve BB kremin yerini doldurur türden.

Bendeki 04 numaralı rengi. Biraz daha buğday tene sahip olanlara uygun bir tonu var. Çok ince yapılı değil. O yüzden de kapatıcılığı biraz daha fazla. Tek başına bile oldukça kullanışlı. 
Mineral makyajdan daha önceki yazılarımda bahsetmiştim. Gözeneklerinizi tıkamayan ve cilt dostu ürünlerdir. Gosh'un içeriğindeki mineraller de aynı şekilde ciltte herhangi bir irritasyona sebep olmadan sadece istediğiniz görüntüyü elde etmenizi sağlıyor.


 Kompakt bir yapısı olmadığı için, ben bir miktar ürünü kapağına dökerek ordan da pudra fırçası yardımıyla fazlasını ürün kapağına vurarak atıp yüzüme uyguluyorum. Dikkat edilmesi gerekilen tek nokta ise yüze eşit uygulamak. Az önce bahsettiğim gibi çok ince bir yapısı olmadığından fazla uygulanan yerlerde ürün daha da kalın durup görünümü bozabiliyor. Doğru uygulandığında ise cilt üzerinde kadife gibi pürüzsüz bir duruş sağlıyor. Eğer pudra arayışındaysanız mineral içerikli bu pudraya bir göz atabilirsiniz.

Herkese iyi pazarlar!


Bunlar da ilginizi çekebilir

6 yorum

  1. Aynen bende toz ürünleri kapağına alarak kullanıyorum, evet zahmetli ancak ciltte yok gibi duruşunu seviyorum..Gosh ürünlerine henüz ulaşamadık maalesef gelirse denemek istiyorum bu ürünüde.Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, yapılarını kompaktlara göre daha iyi buluyorum =) Gosh'un 2 ürününü denedim bende ikiside gayet başarılıydı. umarım yakın zamanda gelir =)

      Sil
  2. Pudra kullanamıyorum ama yine de aklımda bulunsun güzel bir yapısı var gibi duruyor. Gosh henüz kullanmadım ama benim Kore kozmetiklerden fırsat bulursam bir kaç ürününü denemek istiyorum :) Paylaşımın için teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kore ürünlerini merak ediyorum açıkçası. o yüzden yazılarını severek okuyorum =) benim elimdeki tek kore ürünü pure beauty bulgarian rose bb kremi =)

      Sil
  3. Ben de bu sene bu ürünü kullandım ve çok da memnundum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldukça hoş bir pudra gerçekten =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!