INCELEME | NYX Photo Loving Primer

By 13:42 , , ,



Ciltteki kızarıklık ve sivilce lekelerini kapatmada “yeşil kapatıcı bazlar” çok iyi iş gören ve çok tercih edilen yöntemlerin başında gelir.

O furyaya kapılıp biraz da araştırma yaparak kendime yeşil bir primer edinmeye karar verdim. Loreal CC, flormar , deborah vs pek çok markayı inceledim.  İçlerinde Loreal’in kapatıcılığına hayran kalsam da ciltte bıraktığı koyu yeşilimtırak ton hoşuma gitmedi. Almışken tek başına da kullanılabilen bir şey olsun dedim ve NYX Photo Loving Primer yeşil olanında karar kıldım.

Parmağıma bir miktar alıp dağıttığımda çok sıvı bir yapısı olduğunu fark ettim. Loreal CC deki gibi yoğun bir yapısı yoktu. Tene hemen yayıldı ve anında emildi.gözle fark edilir bir yeşillik yaratmadı.
Tüm yüzüme denediğimde ise sevincim biraz kursağımda kaldı diyebilirim. Hafif bir kızarıklığı bile kapatmaktan aciz… kendi deneyimimden anladığım yeşil primer alırken yoğun kapatıcılık sağlayanlar daha koyu formda olanlar oluyor. Onlarda kolay dağılmıyor ve tek başına kullanılamıyor. 



Benim gibi sadece primer ile çıkayım derseniz daha hafif ve sıvı formdaki kolay yedirilenleri tercih etmeniz gerekiyor. Ancak onlarda da tam bir performans elde edilmediği gibi yoğun kızarıklıklar, sivilceden kaynaklı kırmızılıklar kapanmıyor. Belki ikisinin arası bir primer vardır belki ama ben henüz onu bulamadım. Eğer siz biliyorsanız benimle de paylaşın lütfen.

Bu arada NYX Photo Loving Primer, bir primer olarak başarılı sayılabilir. Cildi pürüzsüzleştirip kadife yumuşaklığı veriyor. Fondötenin dağılımını kolaylaştırıyor. Ama aynı etkiyi NYX’in şeffaf primerlerinden yada aynı fiyata farklı markaların primerlerini kullanarak da elde edebilirsiniz. o açıdan benim için sınıfta kalan bir ürün oldu.

Sevgiler

Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. almak istediğim bir üründü işe yaramadığına üzüldüm başka ürünlere bakmak lazım yazı için sağ ol tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. şu anda catrice in anti-red primerını aldım kullanıyorum ama daha tam bir fikir oturmadı kafamda..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!