Guerlain ruj serisi | Beige Mousseline (340) & Grenat (421)

By 11:40 , , , ,


Hem ambalajıyla hemde işleviyle oldukça beğendiğim bir ruj& lipgloss serisinden bahsetmek istiyorum: Guerlain’in Kiss Kiss serisi…

Yaz aylarında vazgeçemediğim nude tonlarını bu seri için de tercih ettim ve beige mousseline Ruj ile Grenat Lipgloss’u görür görmez sepetime indirdim.


İkisi için de söylenebilecek en genel şey dudakları yumuşacık yapmaları, tatlı kokuları ve şık ambalajları. Ayrıca lip balm gerektirmeyen hem makyaj hem de bakım sağlayan bir ruj serisi. Benim gibi yaz kış dudağı kuruyan bir insana bile yetecek nemlendirmeyi sağlıyorlar.


Detaylı bakacak olursak;
Beige mousseline oldukça hafif yapıda ve beklediğimden daha az renk veriyor. Daha çok renkli lip balm gibi. Oldukça parlak. İçindeki pırıltılar Dudaklara kristalimsi bir görüntü veriyor. Özel bir akşam için hafif sayılsa da gündüz saatleri için de fazla parlak. Daha çok akşam arkadaşlarla gidilen buluşmalara uyar nitelikte. Kalıcığı orta derecede diyebilirim. Kremsi yapıdaki rujlarda kalıcılık açısından fazla bir beklentiye girilmediğini düşünürsek 3-4 saat kalıcılık fena sayılmaz.



Grenat bence ruja göre biraz daha başarılı. Aynı parıltı içerisinde yine var ama sanırım biraz daha koyu bir renk olmasından kaynaklı daha az parlıyor.  Kalıcılıkta da Beige Mousseline'e göre çok daha uzun dayanıyor.




Yapılarını, sürülüşünü, şık görüntüsünü ve asıl benim için önemli olan dudaklara yaptıkları bakımı düşünürsek farklı renklerini de denemek isteyeceğim bir seri.

Peki siz hiç Guerlain rujlarını denediniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

0 yorum

yorumlarınız benim için çok değerli!