Avon | Luxe Extravagance Maskara deneyimi

By 09:14 , , ,


Güzel haberlerim var!
Size hem fiyatı uygun hem de duruşu oldukça iyi bir maskara keşfimden bahsetmek istiyorum.
Avon Luxe  Extravagance Maskara!

İşin aslını konuşmak gerekirse Avon’daki maskaralarla şu ana kadar yıldızımız pek barışmadı. Birkaç deneyimden sonra arayışımı farklı firmalara yönlendirdim. Ta ki luxe serisinden Extravagance’yi keşfedene kadar.

Ön yargılarımı bir yana bırakırsak tutuşundan, şekline, cismine, rengine tek kelimeyle bayıldım. Son katalogta 20 tl’ye gördüğümü düşünürsek kesinlikle fazlasıyla fiyatının üzerinde bir performansa sahip.

Tutuş: açılı bir ambalaja sahip olsa da oldukça kolay tutuşu var. Kapağı kapatırken çıkan “çıt” sesi sizi rimelim açık kalmışmıdır, kurur mu sorularından kurtarıyor. Ambalajdaki yazı şekli karakteri görseliyle de duruşu isminin hakkını veriyor. Luxe!



Fırça: sapı ve fırça ucu ne gözü acıtacak kadar sert ne de sürümü zorlaştıracak kadar yumuşak.



Duruş: 1 katta bile oldukça hacimli bir görünüm sağlarken 2 kat sürdüğünüzde takma kirpik etkisi yaratmada başarılı. Kirpikleri tek tek ayırıyor, göze sürüldüğünde hızlı bir şekilde sabitliyor. Yalnız kirpikleri yeteri kadar kıvıramıyor. Kirpik kıvırıcılardan destek almakta fayda var. Çok sıcak zamanlarda akma olabilir, waterproof özelliği olmadığı için dikkatli kullanmak gerekebilir.



Renk: siyahlığı oldukça yoğun. kirpik diplerinin bu kadar dolgun gözükmesini sağlayanın da renk yoğunluğu olduğunu düşünüyorum.

Fiyata bakacak olursak kesinlikle şans verilmesi gereken maskaralardan biri.

Sevgiyle kalın.


Bunlar da ilginizi çekebilir

2 yorum

  1. Güle güle kullanın :)
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!