ANNAGASPİ | LEKE GİDERİCİ KÖK HÜCRE KREMİ BB FONDÖTEN

By 11:16


Sevgili Narecza.com’un gönderdiği Annagaspi bb kremi henüz bitmişken geciktirmeden yazısını girmek istedim.  Lekeler ile yaşadığım sorunu bilen bilir. Neler neler kullandım, kimisinin etkisini gördüm kimisi hiç etki etmedi. Narecza da bu dertten muzdarip olduğumu bilerek bana Annagaspinin kök hücre kremini gönderdi.

Krem aynı zamanda da renkli olduğu için lekeleri tedavi ederken görünümü düzenlemeyi de amaçlıyor. İçeriğindeki SPF 39 güneş koruma faktörü  ile yaz aylarında rahatça kullanıma uygun oluyor. Ancak ben neden spf 40 değil de 39 feci şekilde takılmış durumdayım.

Neyse gelelim izlenimlere. Daha büyük boyu da bulunan bu kremin bendeki boyu 15 ml. Az gibi gözükse de 1 ay kadar gidiyor. Bence izlenim edinebilmek için yeterli bir süre.  Hafta sonları hariç hafta içi her gün temiz ve iyice nemlendirilmiş cilde kullandım. Şunu belirtmem gerekir ki bence bb krem için yeterli bir kapatıcılığı yok. Hatta neredeyse hiç kapatıcılığı yok. Kremin üstünde yazan fondöten kısmına değinmiyorum bile. Ama çok iyi bir cilt tonu eşitleyici. Kalıp gibi durmayan, naturel bir krem. Sizi çok rahatsız eden lekeleriniz yoksa tek başına sadece cilt tonunu eşitleyip idare edebilirsiniz. Ama lekelere hiç tahammülünüz yoksa kendisi makyaj bazı olarak da güzel bir iş çıkarıyor. Çok ince olduğu için üzerine fondöten kullanmakta hiçbir sorun çıkmıyor.

Tedavi yönüne bakarsak sivilce lekelerinde leke açıcı olarak kullanılabilecek iyi kremlerden birisi. Tedavi olduğu için mucize beklemek yanlış ama şöyle diyebilirim “1 aylık kullanımda lekelerde gözle görülür açılma oldu.” Yine de daha net konuşabilmek için bu tip tedavi amaçlı kremleri en az 3-6 ay arası kullanmakta fayda var.  Yüzümde güneş lekesi ya da yaşlanmaya bağlı lekeler olmadığı için maalesef onlar üzerindeki etkisini bilemiyorum.


Değinmeden edemeyeceğim eğer sivilcelerden kaynaklı leke problemi yaşıyorsanız öncelikle ciltte hala aktif sivilce olup olmadığı önemlidir. Eğer aktif sivilceler varsa ilk etapta onların tedavi edilmesi gerekir. Çünkü akne, iyileşme sürecinde cilt üzerinde tahribata sebep olabilir. Sivilce problemi çözüldükten sonra 2.aşama olarak leke tedavisi önerilir.

Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. benimde cildimde sadece bıyık bölgemde güneş lekeleri oluştu çok saçma bi şekilde:( sarışınım bıyığım fln yok ama orda simsiyah bıyık gibi duran bi leke gerçekten çok rahatsız edici. bu konuyla ilgili faydasını görebileceğim ürün önerileriniz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, güneş lekesi problemi hiç yaşamadım. o yüzden birşey öneremiyorum maalesef. ama bir dermatologa görünmeni öneririm. güneş lekeleri yok edilebiliyor çünkü =)

      Sil
  2. Bende kullanıyorum bu ürünü bana da yollamışlardı bitirince ayrıntılı yazacağım , sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!