INCELEME | Note 03 Coral Allık

By 11:28 ,


Yazın en sevdiğim yanı canlı renkler. Bu etkiyi yüze taşımanın da en güzel yolu allıklar. Yaza tam uyacak bir allık var şuan elimde; Note 03 Coral.


Hafif turuncumsu pembe tonlarda.  Fotoğraflarda biraz koyu gibi gözükse de yanağınızda duruşu oldukça masum ve romantik.



Pigmentasyonu gayet başarılı. Renk vermeniz için tek kat geçmeniz yeterli oluyor. Azıcık tozutma sorunu var ama buna rağmen kalıcılık konusunda 4-5 saatlik bir performans elde ediyorsunuz.
Esmer ve kumrallara daha çok yakıştırsam da uygun makyaj ve ölçülü kullanımla sarışınlarda da başarılı sonuçlar elde edilebilir. Note’un diğer ürünleri gibi yine çok severek kullanacağıma inanıyorum.



Fiyatı, 20 tl civarıydı yanılmıyorsam ama indirimde daha uyguna bulabilirsiniz. Malum önümüz bayram. Gözünüzü indirimlerden ayırmayın =)

Bunlar da ilginizi çekebilir

13 yorum

  1. Bu ton allıklara bayılıyorum işte, Note satılan bir yere ulaşır ulaşmaz deneyeceğim ürünlerden biri oldu canım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin canım. pişman olmayacağını düşünüyorum =)

      Sil
  2. Note ürünlerini çok beğeniyorum ben. Geçenlerde note instagram çekilişinden hediye kazandım bu allığa benzer terracotta bir allık göndermişler çok memnunum ben süper ♥

    YanıtlaSil
  3. güzelmiş rengi yazlık bir ton...

    YanıtlaSil
  4. Benim de almak istediğim bir ürün cnm, renk çok güzel duruyor ;) Tşkler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldığımdan beri sürekli elim note'a gidiyor benim de =)

      Sil
  5. note allıkları çok seviyorum fiyatlarına göre çok kaliteliler :) Blogunu keşfetmek güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir rengi var :) Bu arada blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba canım adresini blog keşif etkinliğinden aldım yazılarıni çok begendim:-)takip listeme ekledim seni kendi bloğuma da beklerim seni:-)
    http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!