Natura House White Perfection leke giderici krem

By 14:27 ,


Şu sıralar hem merak hem de ihtiyaç diyerek leke giderici kremlere ilgim arttı. %95 doğal içeriğiyle de Natura House markasının White perfection leke giderici kremini denemeye karar verdim.
Aktif olarak çok uzun bir süre kullanmasam da 15 günlük bir deneyimim oldu.  Ve bence ikna edici sonuçlar aldığımı düşünüyorum.
Öncelikle kremi sabah akşam sadece nohut büyüklüğünde ürünü tüm yüzüme iyice yedirerek kullandım. Bunu  kullanırken nemlendirici ürün kullanmadım zaten bence yeterli nemlendirme de sağlıyor. Yağlı bir his bırakmıyor.  kremi kullandığım süreçte cildimde sivilcelenme, siyah nokta yada hassasiyete sebep olmadı.  Kokusu  harika, ambalajı ise pompalı, hijyenik ve oldukça pratik.
Etkisine gelecek olursak 2 haftada gözlemlememe yetecek sonuçlar aldığıma inanıyorum. Lekelerde gözle görülür bir açılma sağlıyor. Ama çok koyu ve yoğun lekelerde biraz sabır istiyor. 2 hafta içinde orta koyuluktaki lekelerim baya açıldı. Hafif lekelerde ise cildimi rahatsız eden nokta nokta görüntüler gitti.  Cilt tonunu kısmen de olsa dengeledi.  İşin en güzel tarafı ise cesaret edemediğim fondötensiz dışarı çıkma fobimi bu haftasonu yenmiş olmam.  İnsanın cilt tonu dengelendiğinde ve aydınlandığında, lekelerde azalmaya başladığında cildine güveni resmen tavan yapıyor.
Kremi kullanmaya devam edeceğim ve bittiğinde sonucu  tekrar editleyeceğim. Şimdi ise düzenli kullanmaya devam!

içeriğini merak edenler için;


sevgilerle

Bunlar da ilginizi çekebilir

3 yorum

  1. Ürün nerede satılıyor tatlım denemek isterim. Bir de fiyatı neydi? http://makyajdevrimi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben lilakutu internet sitesi üzerinden aldım fiyatı 40tl civarıydı

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!