MANIKUR YAPMIS GİBİ | nourishing oil & cuticle remover

By 13:45



Manikür yaptırmadan manikürlü gibi bakımlı ve sağlıklı tırnaklara sahip olmak ister misiniz?
Benim gibi manikür işi size de külfet geliyorsa Flormar'ın iki tırnak ürününü öneriyorum; Nourishing oil ve Cuticle remover.

Nourishing oil E vitamini içeriği ile  tırnağınızı beslerken aynı zamanda da tırnak etlerinizin yumuşamasını sağlıyor. Düzenli kullanım ile tırnaklarınız hem güçleniyor hem de sağlıklı uzuyor. Haftada 1 beş dakika masaj yaparak uygulamanız yeterli oluyor.


Cuticle remover ise yine aynı şekilde tırnak diplerinize sürerek tırnak etinizi yumuşatarak manikür yapmadan tüm katiküllerinizin temizlenmesini sağlıyor. Hem zamandan tasarruf ediliyor hem de çok emek harcamadan pratik manikür imkanı sağlıyor. 
Peki siz bu ürünleri hiç denediniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

9 yorum

  1. Hiç duymamıştım bu ürünleri. Ben Sally Hansen'ın cuticle removerını kullanıyorum.
    Kalyon'unda tırnak ve tırnak eti yağını kullanıyorum. Her ikisindende memnunum. :)

    YanıtlaSil
  2. benim son zamanlar en çok severek kullandığım ürünlerden =) fiyatları da oldukça uygun. bence denemelisin =)

    YanıtlaSil
  3. Genelde flormarın ojelerini kullanıyorum tırnak bakım ürünlerini kullanmadım henüz, denk gelirsem bunu denemek isterim ama, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ojelerinden daha çok sevdim ben =)

      Sil
    2. Selamlar. Sizi henüz açılan Moda Blogları Platformuna davet ediyoruz, blogunuzu eklemek istemezmisiniz? Blogunuzu aşağıdaki adresten ekleyebilir veya eklenmiş olan blogları inceleyebilirsiniz. Saygılar... Modaland - Modalı Hayatlar

      Sil
  4. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım
    Kozmetik ve bakım üzerine blog yazıyorum
    bana da beklerim.
    sevgiler :)
    www.meryyildiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak uğrayacağım =) yazı hayatınızda bol şans =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!