INCELEME | Rimmel Brow This way kaş maskarası

By 11:32 , ,



Kaşları hem doldursak hem de sabitlesek muhteşem olmaz mı? Olur… Öyle bir ürün var. Anneler günü indiriminde Rimmel’in standını incelerken gördüm kendisini. Maskaraya benzeyen, küçük uçlu bir fırça. Nasıl olur, sağa sola bulaşır mı, ne kadar sürede kurur, dağılır mı diye düşünüyordum ki tüm endişelerim kullanınca son buldu.

Kaşınızda doldurmak istediğiniz yerlerden başlayarak fırçayla dikkatlice tarayın.  Ve 5 dakika kadar bekleyin. Kaşınız hem gün içerisinde sabitleniyor hem de boşluk olan yerler dolmuş oluyor. Kesinlikle bana çok pratik geldi. Elim yanlışlıkla kaşıma gittiğinde bile dağılma yok!



Kötü yönü ise renk çeşitliliğinin az olması. sarı, kahve ve bir de siyah gördüm.  En azından benim bulunduğum yerde seçenek o kadardı.  Başka tonları da varsa beni aydınlatın lütfen. Ayrıca bir de şeffafını yapmalılar ki doldurmadan da sadece sabitleyerek doğal bir kaş görünümü yaratılabilsin.

Bunlar da ilginizi çekebilir

13 yorum

  1. Güle güle kullan canım, benimde çok memnun kalarak kullandığım bir ürün.Doğru görmüşsün canım 3 farklı renk çeşidi var, en koyu rengi olan Dark Brown rengini kullanıyorum bende.Ayrıca şeffaf rengide mevcut maskaranın ancak ne yazık ki ülkemizde satışı yok, sabitlemesi gayet güzel olsa onuda kullanmak isterim şahsen..

    YanıtlaSil
  2. ben doldurma özelliğini çok iyi bulmadım ama güzel sabitliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu renk olanlarda yeterliliği biraz daha iyi. ama sabitlemesi gerçekten güzel =)

      Sil
  3. Merhaba nyc nin yeni çikmis olan kaş rimelini aradim ama izmirde bulamadim.bunu nereden temin ederiz acaba tesekkurle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NYC'nin kaş rimelini duymadım ama dediğiniz gibi yeni bir ürünse yakında izmirde de stoklara girer diye düşünüyorum. yine de en doğru bilgiyi watsons yetkilileri verebilir.

      Sil
  4. Cnm benim de merak ettiğim bir üründü, yazısını yazman süper oldu ;))

    YanıtlaSil
  5. şu anda en çok ihtiyaç duyduğum ürün diyebilirim çünkü kaşımda küsen yerler var ve kalemle boyadığım zaman unutup siliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürün çok ovalanmadığı takdirde kolay kolay dağılma yapmıyor =)

      Sil
  6. En koyu rengi bile bana açık kaldığı için alamamıştım, kıskanıyorum her gördüğümde :( http://makyajdevrimi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!