INCELEME | Maybelline Master precise eyeliner

By 10:44 , , ,


0.4 mm incecik bir uca sahip eyeliner  kullanmak mı?
Hiç zor değil… Aksine istediğiniz kalınlığı siz ayarlıyorsunuz. Böyle konuya balıklama dalmış gibi oldum ama şu sıralar istediğim gibi kalem eyeliner bulmakta zorlanıyordum. İstediğin koyuluğu dipliner ile elde ediyorsun ama söz konusu kalem eyeliner olunca bir çoğu griye çalan tonlarda.

Maybelline master precise ise dipliner kadar koyu. İncecik ucuyla kalınlığı istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz. Hatta o kadar kolay kullanıma sahip ki şekil bile çizebiliyorsunuz.


Kuruyup sabitlenmesi ise 2-3 dakika. Elinizle gözlerinizi ovuşturmadığınız sürece akma, dağılma sorunu yaşamadım.  Yalnız 1 aylık bir ömrü var. Bir süre sonra renk yoğun koyuluğunu yitiriyor.
Yinede kullanım rahatlığı ve incecik ucuyla bence denenmesi gereken bir eyeliner.

Sevgiyle kalın.

Bunlar da ilginizi çekebilir

8 yorum

  1. Kahverengi olmasa gönlümü alabilirdi. Fırçanın inceliğine BAYILDIM çünkü :)
    http://makyajdevrimi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengi kahve değil canım. belki benim görsellerde kahverengi gibi algılanmış olabilir =)

      Sil
  2. Bu eyelinerın ucu çok hoşuma gidiyor, sanki çok daha kolay çekilecekmiş gibi..En kısa zamanda alıcam inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Begendim. Kesinlikle deniycem.

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü deneme fırsatım oldu ben beğenmedim renk vermesi yetersiz geldi bir de çok çabuk boyası bitti ..Güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba tarihi ile ilgili bir sıkıntı olabilir mi ki? denediğimde gayet yoğun siyah bir görünüm elde ettim. ama boyanın bitmesi konusuna katılıyorum. kalem eyelinerlarda kullanım süresi 1 ayı geçmiyor. o süre içerisinde kurumalar, renkte solmalar oluyor maalesef.

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!