5 HAFTALIK TEST | Pure Beauty White & Bright yüz maskesi

By 10:50 , , ,


Ciltteki koyu lekeler, ton düzensizlikleri cildi bakımsız gösteren temel etkenlerin en başında geliyor. Hatta hiç lekemiz yokken bile aydınlık görünüme ihtiyaç duyuyoruz.
Pure beauty’nin bu serisi de size aydınlık bir cilt vaat ediyor. Peki bu vaadi yerine getiriyor mu?
Öncelikle bir kutu içerisinde 5 paketten oluşuyor. Haftada 1 paket kullandığımızı düşünürsek size 5 haftalık bir kür sunuyor diyebiliriz. Bende buna göre değerlendirdim ve her hafta kullanım sonrası küçük notlar aldım. Onları sizinle paylaşacağım.
1.Hafta:  Maskeyi yüzüme uyguladım. Ve 15 dakika tuttum. Sonra maskeyi çıkardım ve yüzümde kalan ürün kalıntısını 2 dakika kadar masaj yaparak cilde yedirdim.  Lekelerde bir farklılık gözlemlemedim. Ama cilt biraz aydınlanmış gibi geldi.
2. Hafta: Aynı şekilde uyguladım. Lekelerde bir farklılık olup olmadığından emin değilim. Aydınlanma yine var. Hatta bu kez cildim sanki daha pürüzsüz ve aydınlık gibi geldi.
3.Hafta:  Aynı şekilde uyguladım.  Minik lekelerde baya azalma var. Büyük lekelerde açılma var ama çok farklılık yok. Cilt aydınlığım tüm hafta sürdü.  Eski halime göre nispeten aydınlık bir cilde sahip hissediyorum. Cilt tonum eşitlenmeye başladı.
4.Hafta: Aynı şekilde uyguladım. Yok olan lekelerim var. Büyük lekeler bu hafta biraz daha açıldı. Ama hala varlar. Aydınlanma ve cilt tonu eşitlemesinden çok memnunum
5.Hafta:  Aynı şekilde uyguladım. Son hafta olduğu için genel değerlendirme lekelerde  %50 açılma oldu. Aydınlanma ve cilt tonu eşitleme ise %70 diyebilirim.


Bu süreçte başka krem kullanmadım. Her zaman kullandığım cilt temizleme ürünlerime devam ettim. Maskeyi temizlenmiş cilde uyguladım.
2. küre de devam edilirse 2-3 ay içerisinde cilt lekelerini yok edeceğine inancım yüksek. Bu arada bendeki lekeler sivilce lekeleri sadece. Güneş lekesi ve yaşlılık lekelerine etkilerini bilemiyorum maalesef.
NOT: cildim üzerinde fotoğraflamayı çok isterdim ama makine sıkıntısından dolayı paylaşamıyorum
Son olarak ürün watsonslarda 22 tl gibi bir fiyata satılıyor.
Herkese sevgiler.



Bunlar da ilginizi çekebilir

7 yorum

  1. Daha once cok merak etmistim bu urunu ama zaten cildim cok beyaz casper'a mi benziyim diye almamistim:D meger olay beyazlatma degilmis hi soyle beyaz gosterebilir ciltteki gereksiz acikli koyulu yerler esitlenir o sekilde olabilir belki ama saniyorum cok da ihtiyacim yok yuzumu gunes isinlarindan cok koruyorum cunku gozluksuz de disari cikmam tabi ki kucucuk delik gibi olan sivilce lekesi demiyim izi denir onlara cok cok yakindan bakmadikca gozukmuyor ama bu tarz urunler malesef onlarda etki etmez degil mi? Ellerine saglik canim hem ugrasmissin hem cok guze bi yazi olmus kocaman opuyorum seni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef canım sivilceden kaynaklı izler üzerinde etkisi olacağını sanmıyorum. sadece lekelerde açılma yapıyor ve cilt tonunu eşitleyerek daha aydınlık bir görünüm veriyor. teşekkür ederim. bende öpüyorum =)

      Sil
  2. Ben de leke sorunu yok ama cilt tonumu eşitlemek için kullanabilirim teşekkürler bilgiler için canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sende severek kullanırsın =)

      Sil
  3. AAA süpermiş fayda sağladıysa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen geçirmedi ama gözlemlenebilecek kadar iyi sonuç aldım =) belki uzun vadede düzenli kullanımla etkisi daha da artar.

      Sil
  4. Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!