MAYBELLINE BABY SKIN PORE ERASER

By 15:40 , ,


Dikkat: Geniş gözenekli görünümden nefret ediyorsanız bu ürün size hitap ediyor olabilir! 

Uzun süredir alacaklar listemde ilklerdeki yerini koruyan Maybelline baby skin pore eraser yurt dışına giden bir arkadaşımın hediyesi olarak bana ulaştı =) (çok çok öpücükler =))

Bu benim kullandığım ilk gözenek gizleyici değil. Daha önceden de Flormar'ınkini kullanmıştım. Merak edenler için yazısı şurada . Kategorisinde gayet başarılı bulmuştum. Bugün ise Maybelline'in gözenek gizleyicisi ile karşınızdayım. Bu arada yeri gelmişken belirteyim bu ürün tedavi amaçlı değildir. Makyaj silindiğinde gözenekler aynen geri gelmektedir. Öyle bir beklenti oluşmadan söylemekte fayda var.



Bazı bloglarda pek beğenilmemiş. Gözenekleri gizlemediği hakkında eleştiriler var. Saygım sonsuz. Ama açıkçası ben bu tip ürünleri eleştirmek için öncelikle işlevinin anlaşılması gerektiği kanaatindeyim. Lafı fazla uzatmadan ürünün çalışma şekline girmek gerekirse jel kıvamında kaygan bir yapısı var. Şeffaf ve bol silikon içeriyor. Bu silikonumsu madde gözenekleri doldurarak pürüzsüz bir zemin hazırlıyor. Şimdi buraya kadar herşey tamam sanırım.
 Ayna karşısına geçip bu ürünü tampon hareketlerle uyguladığınızda gözeneklerin aynen durduğunu görürsünüz. Zaten şeffaf bir dolgu malzemesinden ne beklenebilir ki? Siz gözenekleriniz göründüğü için ürünün işe  yaramadığını düşünürken aslında ürün amacını yerine getirmiş ve sizin için makyaj yapılacak zemini hazır hale getirmiş, pürüzsüzleştirmiştir. Üzerine fondöten yada BB kremi uyguladığınızda asıl sonucu görmüş olur ve ürünün performansı hakkında fikir edinmiş olursunuz. (Sırf bu yüzden pek çok firma ürünün performansı tam algılanamadığı için gözenek gizleyicilerini artık şeffaf jel yerine krem renkli bir yapıda üretmeye başladı.)

Benim bu üründen gözlemlediğim sonuç gayet başarılı. Çok geniş, derin ve tedavi gerektirir bir gözenek yapınız yoksa görünümün %80'ini düzeltiyor. Küçük gözenekleri tamamen kapatırken, orta boyutta olan gözeneklerin görünümünü büyük ölçüde azaltıyor.

Tek endişe edilecek yanı bence uzun vadede kullanımı olabilir. Gözeneklerin uzun süre tıkalı kalması siyah nokta ve sivilcelere sebebiyet verebilir. O yüzden cildin temizliğine de çok özen gösterilmeli. Mümkünse haftada 2 kez maske uygulanarak gözeneklerin iyice hava alması sağlanmalı. Aksi halde görünümü düzeltmeye çalışırken çok daha büyük sorunlarla uğraşmak zorunda kalınabilir.

Bunlar da ilginizi çekebilir

1 yorum

  1. ah bi de tek kullanımda kalıcı bi etki olsa:)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!