MART FAVORILERIM

By 16:41 , , , , , , ,


Bir ay daha hızla geçti. Lafı fazla uzatmadan bakalım bu ay hangi ürünleri en çok ve severek kullanmışım.

Mua Starry Night: Tekli farlardansa paletler daha çok işimi görüyor diyerek genelde paletlere yöneliyorum. Gerek renk çeşidi gerekse tonlarının kışa uygunluğundan bu ay en ço Mua'yı kullandım. Gri, siyah ve mavi ağırlıklı bir palet. Koyu ve gölgeli makyaj için ideal. Eğer aklınızda akşam için kullanılabilecek ışıltılı bir palet arayışı varsa kesinlikle bir göz atın derim.


Rimmel London Lasting Finish 25H: 20 spf güneş koruma faktörü içeren bu fondöten bence rimmel'in en kapatıcı fondöteni. Şu sıralar stres kaynaklı cilt sorunu yaşadığım için bu ay en çok bunu kullandım. Beauty Blender ile uygularsanız gayet doğal sonuç veriyor. 

Golden Rose Matte Velvet 03:Bu ay daha çok gözler ön planda makyaj yapmayı tercih ettiğim için rujumunda da bir o kadar mat ve doğal durmasını istedim. Gerek yapısı, yumuşaklığı ve dudakta bıraktığı pürüzsüz görünümüyle Golden Rose mat rujları bu ay ki favorilerim arasında. 03 rengi hafif kahvelik içeren nude bir ton. Bu tonları seviyorsanız muhakkak deneyin. Üstelik oldukça da kalıcılar.


Avon Makeup Setting Spray: Makyaj sabitleyici olarak da oldukça başarılı olsa da ben daha çok fırçalarımı ıslatmak için kullanıyorum. Özellikle far fırçalarınızın üzerine sıkıp kullandığınızda farların pigmentasyonunu daha da başarılı hale getirdiğini ve farların daha kalıcı olduğunu göreceksiniz. Ben özellikle düşük pigmentasyonlu ama renklerini çok sevdiğim için de kullanmak istediğim farlarımı bu sprey yardımıyla atılmaktan kurtardım ve kullanılabilir hale getirdim. Biterse muhakkak yedeklerim.


L'oreal Elseve Extraordinary Oil : Bu yağı reklamlarda çok fazla gördüm ama denemek için neden bu kadar bekledim bilmiyorum. Saçları yumuşacık yapıyor ve parlaklık sağlıyor. Her banyo sonrası kullandım ve sanırım bittikçe tekrar alacağım.


Herkese sevgiler


Bunlar da ilginizi çekebilir

12 yorum

  1. Goldenrose bu mat rujlarını bir deneyemedim, nasıl denk gelipte hala alabilmiş değilim anlayamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen oluyor öyle tıpkı benim Loreal mucizevi yağı görüp bir türlü deneyememem gibi =) bence pişman olmazsın =)

      Sil
  2. Rimmel London'un fondöten gerçekten kapatıyor mu ? Birde Avon'un makyaj sabitleyici spreyinin bu işe yarayacağını hiç düşünmemiştim. Hemen ben de alıp deneyeceğim farlarda bakalım nasıl olucak. :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kapatıcılığını çok beğendim. Özellikle lekeli ciltlerde başarılı olacağını inanıyorum. Yinede çok yoğun ve koyu lekelerde concealer kullanılarak kapatıcılık daha da arttırılabilir. Avon sabitleyiciyi ise muhakkak denemelisin. Ben artık her makyajımda kullanıyorum :-)

      Sil
  3. Favorilerimiz hemen hemen aynıymış :) Şu Elseve'in yağını ben de alacağım ama elimde o kadar çok ürün var kii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elinizdekileri bitirdikten sonra bir şans verin derim =)

      Sil
  4. Avon' un bu spreyini almak lazım, aklımda ;))

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım çok güzel bir bloğun var takipteyim :)

    YanıtlaSil
  6. Golden rose matte velvet o kadar çok gündem ki yazı iyi geldi :)
    (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!