ESSENCE ALL ABOUT MATT FIXING POWDER | TRANSPARAN PUDRA

By 12:19 , ,


Uygun fiyatlı transparan pudra arayışındaysanız harika bir önerim var! Essence All About Matt serisinin yıldızı "Fixing powder". 

Bembeyaz görüntüsü sizi korkutmasın. Her transparan pudra gibi o da yüzünüzde pudra olduğu hissini yaratmıyor.Teninizle bütünleşerek tamamen görünmez oluyor. Asıl amacı ise makyajınızın ilk yaptığınız anki haliyle yüzünüzde kalmasını sağlamak. Bir süre sonra akan,dağılan fondöteni cilt üzerinde sabitleyerek makyajınızın uzun süre korunmasına yardımcı oluyor.

 Aynı zamanda isiminden de anlaşıldığı gibi mat bir bitişi var. Fondöten yada BB krem kullandıktan bir süre sonra parlamaya başlayan bir cildiniz varsa bu pudra tam size göre diyebilirim. Eğer yağlı yada karma bir cilde sahipseniz çantanızın bir köşesinde dursun. Gün içerisinde parlama sorunu yaşandıkça az bir miktarda ürün parlayan bölgeye uygulanarak anında matlık sağlanabilir.


Tek dikkat etmeniz gereken yönü ise,  pudrayı fazla kaçırmamak. Yüze eşit dağıtılmayan ve fazlaca kullanılan transparan pudralar normal ışık altında olmasa bile fotoğraf çekimlerinde, özellikle de flaş kullanılan çekimlerde yüz üzerinde garip beyazlıklara sebep olabiliyorlar. 


ürünün içeriği hakkında bilgiye burayı tıklayarak kendi web sayfasından ulaşabilirsiniz.
Peki siz hangi transparan pudrayı tercih ediyorsunuz?


Bunlar da ilginizi çekebilir

9 yorum

  1. güzel bi inceleme olmuş canım. fiyatı ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. essence web sitesinde yazdığına göre 11 tl=)

      Sil
  2. mufe kullanıyorum ama onu da fazla kaçırırsan aynı etkiye sebep oluyor tabi flashlı çekimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tüm transparan pudralarda durum bu =)

      Sil
  3. Benim favorim tamamen transparan olmayan transparan pudram sexy mama :) Rimmel london transparan pudrasını merak ediyorum, elimde 003 numaralı purdasından memnunum transparan olanıda gayet güzelmiş deniyor.Bu essence ve onu denemek istiyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sexy mama benim de çok merak ettiğim bir pudra =) elimdekiler bitince bende onu denemeyi düşünüyorum =)

      Sil
  4. Ben transparan olarak kullanmıyorum pastel in show pastel pudrasini kullanıyorum oda bu konuda çok başarılı tatlım . Bu arada takipteyim seni de yeni açtığım blog sayfama beklerim çok sevinirim madamoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. transparan olmayanlarda tek korkum kalıp gibi durması =) eğer ince yapıdaysa pastelinkinin de iyi olduğunu düşünüyorum=)

      Sil
  5. merhabalar ben de pudrayı severek kullanıyorum. aynı ürünü ben de inceledim bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!