DIRTY WORKS | BYE BYE DARK CIRCLES!

By 13:27 ,


Herkese Merhabalar,
Uzun süredir yazmayı planladığım bir concealer ile karşınızdayım.
Dirty Works kremlerini hiç sevmememe rağmen bu kez gerçekten başarılı bir concealer var elimde. Minicik kavanoz şekliyle alışılmışın çok dışında bir ambalaja sahip. Hijyenik yönü biraz tartışılır durumda olsa da ben kullanımını inanılmaz kolay ve keyifli buldum. 


Öncelikle adından da anlaşılacağı gibi amaç koyu göz altı halkalarının görünümünü kapatmak. Kapağı açtığınızda 2 renk karşınıza çıkıyor. Biri ten rengi tonlarında bir diğeri ise somon diyebiliriz. Kapatıcılar ile haşır neşir olanlar iyi bilir ki somon ve turuncu tonları koyu renk halkaları ve lekeleri kapatmada kullanılır. Burda da amaç aynen bu olmuş. Önce somon rengi olan kısım ile göz altındaki koyu görünümü kapatıyorsunuz. Sonrada açık olan kısmı uygulayıp göz altını iyice aydınlatıyorsunuz. sonuç; kesinlikle başarılı!


Bu arada bir de tüyo olsun somon rengi olan kısım o kadar başarılı ki fondöten altına sivilce ve güneş lekelerini kapatmak için de kullanabilirsiniz. 
Satış fiyatı yanılmıyorsam 16 civarıydı. İndirimlerde 8 TL'ye kadar düşebiliyor. Gratis'e yolunuz düşerse muhakkak aklınızda bulunsun.
Sevgiler

Bunlar da ilginizi çekebilir

6 yorum

  1. Çok merak ettiğim üründü ben de bulur bulmaz edinmeliyim bir tane :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ürüne neden hiç denk gelmedim!! :/ daha dikkatli bakıcam merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dirty works makyaj ürünlerinden çok bakım ürünleri yaptığı için ben de bu concealer'ı mağazanın çok saçma sapan bir köşesinde görmüştüm =)

      Sil
    2. Ne kadar saçma sapan olmadık yer varsa bakıcam o zaman anlaşıldı :)

      Sil
    3. hahah =) aynen canım. benim gittiğim mağazada yanlış hatırlamıyorsam yüz maskelerinin olduğu yerdeydi =/

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!