ARASTIRMA | DUPE URUNLER

By 13:23 , , , , , , , , , ,


Bir çoğumuz  kozmetik denildiğinde kesenin ağzını fazlasıyla açıyoruz ama bazen firmalar öyle ürünler üretiyorlar ki pek çok pahalı ürüne bir anda rakip oluyorlar. İşte onlardan bir kaçı;

Benefit They're Real mascara& W7 Absolute lashes mascara


Ambalajı, ve fırçası ile birbirine oldukça yakın görünüme sahipler. Benefit elimde olmadığı için kişisel fikrimi söyleyemem ama internette biraz araştırma yaptığımda ikisinin de ne kadar benzer sonuçlar yarattığını görmeniz için aşağıdaki resmi ekledim.

(bu resim http://www.simpelkompliziert.com/2014/10/dupe-benefit-theyre-real-mascara-dupe.html adresinden alınmıştır.)
W7 Absolute Lashes, kirpikler üzerinde kuruyup dökülme yapmayan maskaralardan. Üst üste 2-3 kat da kullansanız kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Kirpiklerim yapısı gereği kıvrık olduğu için kıvırma konusunda sağlıklı yorum yapamayabilirim. Ağır yapılı olmayan ve gün içinde akma sorunu yaşamadığım nadir maskaralardan.

Benefit They're Real Mascara, 85 TL
W7 Absolute Lashes Mascara, 4.5 Euro

Benefit High Beam Highlighter& Technic High Lighter


İnternette gördüğümde ilk önce ne kadar hoş bir ambalajı olduğunu düşünmüştüm. Ojeye benzeyen fırçalı bir ürün. Fırçanın ince yapısı sayesinde istenilen bölgeye kolayca uygulanıp dağıtılabiliyor. Technic için konuşmak gerekirse, aydınlatmasını da çok sevdiğimi itiraf etmeliyim. Sim içermeyen ve dağıtıldığında doğal görünüm sağlayan bir duruşu var. Yapıları ise oldukça benzer. Aşağıdaki fotoğrafta karşılaştırmasını görebilirsiniz.

(bu resim  http://chloevictoriaguest.blogspot.com.tr/2013/04/product-dupes-1.html  adresinden alınmıştır.)

Benefit High Beam Highlighter, 90 TL
Technic High Lighter, 2.99 Euro

Too Faced Chocolate Bar& Makeup Revolution I Heart Chocolate 







Çikolata tonlarında ışıltılı ve mat farlardan oluşan bu paletle hem akşam hem de gündüz harika makyajlar yapılabiliyor. Ambalajlarında hafif farklılıklarda olsa ikisi de çikolata şeklinde ve bence oldukça lezzetli gözüküyorlar. Too faced'teki kakao kokusu MR'de yok ama pigmentasyonlarına baktığınızda ikisinin de ne kadar benzer olduğunu görebilirsiniz. İkisi de oldukça yumuşak yapılı ve benzer yoğunlukta farlar.Makeup Revolution hakkında detaylı bir yazı ve  bu paletle yapılmış bir makyajı da yakında blogta paylaşacağım. 


(Bu resim  http://makeupisland.altervista.org/makeup-revolution-i-heart-chocolate-vs-too-faced-chocolate-bar-foto-swatches/ adresinden alınmıştır )

Too Faced Chocolate Bar, 49 Euro
Makeup Revolution I Heart Chocolate, 9 Euro 

W7 ve Technic ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.
Makeup Revolution ürünleri için kendi web adresini yada Türkiye üzerinden pellini instagram sayfasını kullanabilirsiniz.


Bunlar da ilginizi çekebilir

13 yorum

  1. dupe karşılaştırmalarını çok seviyorum. bazen sadece ambalaja ya da markaya para verdiğimizi anlıyorum. ama akıllanır mıyız? hayırr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum. benzer özellikte olan 2 ürün arasında sadece markası ön planda tutulup 2-3 katı ödeme yaparak marka olan seçebiliyoruz. Ama doğru yada yanlış olarak bakmıyorum bu olaya. kişisel tercihler demek daha doğru sanırım =)

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanmıyorum!! yanlışlıkla sildim =(
      "kokoş hatun: i heart chocolate acil alınmalı!!!" şeklindeydi.
      kesinlikle katılıyorum. kullanmaya kıyamadığım bir palet =)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş canım, ben de dupe yazıları sevenlerdenim, hatta dupeleri dururken orjinaliyle pek fark yoksa gerekte olmadığına inananlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyim. sonuç aynıysa sorun yok =)

      Sil
  4. Bencede arasında hiç fark yok yani neredeyse hiç fark yok peki bunları nerelerden temin edebiliriz bir bilgin var mı canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yazının sonunda yazdım zaten =)
      xtras.co.uk
      makeuprevolutionstore.com
      sitelerinden ulaşabilirsin =)

      Sil
    2. Ayy pardon ürünlere odaklanmaktan o son yeri fark edememişim :) Ya Türkiye için kozmetik yasağı sıkıntısı olmasa çok iyi olacak...http://birsepetdolusu.blogspot.com.tr/

      Sil
    3. düşük maliyetli ürünlerde sorun olmuyor canım. ben 3- 4 tane sipariş ediyorum.toplam maliyet 10 euro falan oluyor. o fiyatı da gümrük de sıkıntı etmiyorlar genelde. ama yinede risk işi tabi =)

      Sil
  5. Technic Highlighterı çok merak ettim en kısa zamanda alıp deneyeceğim mutlaka. Benefit pahalı bence minik bir şişe için, Technic Highlighter oldukça yakın bir ürün gibi görünüyor. Teşekkür ederim paylaşımın için :))

    YanıtlaSil
  6. Chocolate bar paletine ben hayranım. Muadili daha ucuz olsa bile yine de onu alırdım.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!