subat favorileri

By 11:50 , , , , , , , , , , , , , ,



Geçtiğimiz ay en çok elimin gittiği ve severek kullandığım ürünleri bir postta toplamak istedim. Bakalım nelermiş;

YÜZ MAKYAJI:

Bu ay en çok sanırım Rimmel stay matte primer'i kullandım. Hatta bazen fondötensiz sadece primerle günümü geçirdim. Parlamayı önlüyor, cildi olduğundan daha pürüzsüz gösteriyor. Yüzümde kapatıcılık ve cilt tonumda eşit görünüm istediğimde ise Note mattifaying fondöten imdadıma yetişti. Önceden yazısını yazdığım için detaya girmeyeceğim. Göz altıma ise hem kapatıcı etkisi olan hemde aydınlık görünüm sağlayan Note full cover concealer uyguladım. İkisinin de detaylı yazısı için şuraya tıklayabilirsiniz.

GÖZ MAKYAJI:


Göz makyajında tabiki giydiğim kıyafete, gittiğim yere ve saate göre farklı renkler tercih ediyorum ama günlük makyajda genellikle elim Wetn wild comfort zone paletine gidiyor. Renkleri oldukça hoş, uygulaması kolay, pigmentasyonu iyi. Kaşlarımı doldurmak için ise yine Wetn wild kaş kitini kullanıyorum. Gosh boombastic maskara ise şubat ayında en çok kullandığım rimelim oldu.Çok çok sevdiğim, vazgeçilmezim değil ama günlük kullanıma uygun, doğal duran bir maskara diye sanırım elime takıldı. Rival de loop eyeliner kalemi ise çok yüksek beklentiyle almadığım ama oldukça sevdiğim eyeliner'ım oldu. Göz bazını ise bilerek en sona bıraktım. The balm put a lid on it evet çok güzel bir ürün tartışmasız. ama ben biraz üşengeçim. O yüzden çok sık unutuyorum kullanmayı. yinede bu ay daha fazla göz önünde tuttum ve kullandım. Alışkanlık haline getirsem harika olacak. Çünkü farların kalitesini arttırdığı kesin. 

DUDAKLAR:

Bu ay sadece ruj olarak wetn wild bare it all ile avon lip crayon mauve model'i kullandım desem yeridir. Bare it all zaten oldukça popüler, nude tonlarda ve doğal görünüm sağlayan bir ruj. Ama mauve modeli ben kışa inanılmaz yakıştırdım. Leylak tonlarında ve içeriğinde çok minik simler olan kalem şeklinde bir ruj. Hala satışı var mı bilmiyorum ama varsa denemenizi kesinlikle öneririm. Emily dudak kalemi ise yapısı ve kolay sürümüyle sanırım bir süre daha favorim olarak kalacak.

Peki sizin favori ürünleriniz neler?

Bunlar da ilginizi çekebilir

16 yorum

  1. çok güzel bi inceleme olmuş canım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Kullandığın ürünlerin hepsinide çok beğendim canım ençok note kapatıcıyı merak ediyorum henüz deneme şansım olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemeni kesinlikle tavsiye ederim. hem kapatıcı hem aydınlatıcı özelliği var =)

      Sil
  3. Bende goz altı kapatıcısını merak ettim denemek isterim ilk fırsatta. Blogunu takibe aldım bende bekliyorum sevgiler http://gamzegamzelifeandstyle.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seve seve okuyacağım. sevgiler =)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş canım.. bu arada stay matte primer sivilcelenme vb bir soruna yol açtımı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de cildim sivilcelenmeye çok yatkın. ama öyle bir sorun hiç oluşmadı bende

      Sil
  5. Canım rimmel bazı bana benim yazımda tavsiye etmiştin ama ben bir kaç şey daha sormak istiyorum sana izninle. Ciltte fondötenin yayılımını kısıtlıyormu, çamur vari bir his oluyormu ve de kusma yapıyormu daha sonra :) Karışık oldu sanırım ama yazımda da bahsetmiştim benim en büyük sorunum bu saydıklarım baz konusunda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bazlar zaten fondötenin dağılımını kolaylaştırmak ve uzun süre kalıcılık sağlama amacı taşırlar. o yüzden ben öyle bir sorunla hiç karşılaşmadım. cilt eğer çok yağlıysa bazı bazlar bir süre sonra makyajı kusabiliyor. ama rimmel'in bazı "stay matte". yani zaten ağırlıkla yağlı ciltler için üretilmiş bir baz. matlığı koruması temel amacı. tabiki cilt tipi kişiden kişiye değişir ama kime önerdiysem memnun kaldığını söyledi. en doğru bilgiyi yine kendi tecrübelerinden edinebilirsin bence =) ben seveceğini düşünüyorum. şuan rimmelde %30 indirim varken dene derim =)

      Sil
    2. Cildim karma yağlıya dönük, ancak aynı zamanda kuruda olabiliyor anlayabilmiş değilim beni çok kararsız bırakıyor cilt ürünleri seçimlerimde. Aklımda magıc blur vardı sen önerince bunu aklıma düştü :) bakalım denemek lazım en güzeli, teşekkür ederim canım :)

      Sil
    3. yağlı cildi yatıştırıyor ama kuru cildi de daha fazla kurutacağını sanmıyorum. öyle germe yapan yada kurutan bir yapısı yok bazın. istersen en güzeli gidip tester'ından dene. 1 gün sonra eğer seversen ona göre karar verip alırsın =)

      Sil
    4. Makyajlı gittiğim için deneme zor biraz da :) yine sonu sonu alıcaz artık napalım böyle güzel anlatıma almamak hata olur :)

      Sil
    5. canım umarım memnun kalırsın da mahçup olmam =)

      Sil
  6. Bare it all rujun rengi çok güzel özellikle sarı alt tonlulara çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yapısı ve kalıcılığı da öyle =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!