SİYAH GÖZ KALEMİ İLE MAKYAJ

By 00:07 , , ,


Sadece siyah göz kalemi kullanarak makyaj yapmayı denediniz mi hiç? Bazen elimizde fazla malzeme olmasa da günü kurtarabiliriz. Bende siyah bir göz kalemi ile neler yapabileceğimi görmek için ayna karşısına geçtim.
 Makyajda Maybelline Colossal Kajal göz kalemini kullandım. Önce göz kapağımın üstünden bir hat çizdim. Daha sonra bunu crease bölgesine doğru uzatarak C şeklinde çerçeveledim.


 Göz kapağımın üstü daha açık, çerçevelediğim kısımda gölgeli bir duruş istediğim için biraz daha koyu olacak şekilde kalemle rastgele çizgiler attım. Tabi ki çizgi çizgi durması hoş olmayacaktı. Bende makyaj düzeltme pamuğu ile (siz kulak pomadı yada parmaklarınızı da kullanabilirsiniz) boyayı dağıttım. Göz kalemi olduğu için dağıtılarak dumanlı bir göz makyajı elde etmek fara göre biraz daha uğraştırıcı olabiliyor. Ama ben sonuçtan gayet memnun kaldım ve güzel bir yönü daha var; far ile yapılan makyaja göre kesinlikle daha kalıcı.


Belki her zaman kullanılacak bir yöntem değil ama elimizde malzeme olmadan yakalandığımızda geceyi kurtaracak türden bir uygulama sayılabilir. Siz ne düşünüyor sunuz?

Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. Gayet güzel olmuş bence emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;
    Pratik ve hoş bir uygulama olmuş.Bloğunuz çok güzel.Sizi takibe aldım.Bana da beklerim.
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!