Rujlarınızı mat yapın

By 20:33 , , , ,


Günlük hayatınızda severek kullandığınız rujlarınızı istediğiniz zaman mat hale getirebileceğinizi biliyor muydunuz?

Kozmetik sektörü ilerledikçe mat, parlak, metalik derken pek çok ruj trendi çıktı. bir de renk çeşitliliğini düşünürsek hangisini alacağımızı bizde şaşırdık. aslında elimizde olan herhangi bir ruja mat görünüm verebiliriz. hemde çok kolay bir uygulamayla.

Rujunuzu dudağınıza sürün. ardından pudraya daldırılmış bir fırçayla peçeteyi pudralayın. dudağınızın boyutunda pudralamaya özen gösterin. sonra peçeteyi dudaklarınızın arasına alarak 3-5 sn kadar bekleyin. peçeteyi çıkardıktan sonra dudaklarınızın üzerinde biriken pudrayı parmak uçlarınızla dağıtın. rujunuz artık mat! üstelik artık daha da kalıcı.

Bunlar da ilginizi çekebilir

5 yorum

  1. Ben de mat rujları daha çok seviyorum. Bu süper bir fikirmş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende özellikle koyu renk rujları kullanırken matlığı tercih ediyorum =)

      Sil
  2. Daha pratik yolu var, transparan pudrayı direk rujunuzun üzerine uygulayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında aynı şeye çıkıyor.=) peçeteye sürülmesini önermemin sebebi fırçaya ruj bulaşmasın diyeydi ama tabiki hangisi daha pratik geliyorsa o tercih edilebilir =) sevgiler

      Sil
  3. Ben bunu hep uyguluyorum sanırım, ruju da sabitliyor. Dağılma yapmıyor. :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!