MAYBELLINE HYDRA SUPREME: THAT'S MAUVIE 210

By 13:10 , , ,



Şu sıralar elimin en çok gittiği rujlardan birisi Maybelline hydra supreme ruj serisinden that’s mauvie 210 rengi. Leylak ve gül kurusu karışımı bir görünümü var. Ama dudağa sürünce daha pembemsi bir hal alan hatta nude bile sayılabilecek bir ruj. Kesinlikle oldukça doğal bir duruş sağlıyor. Pek çok ten rengine gidebileceğini düşünüyorum.

Yapısına gelince, isminden de anlaşılabileceği gibi dudaklarda nemlendirme sağlıyor ve dudakları yumuşacık yapıyor. Özellikle soğuk kış mevsimi için bence bir rujda olması gereken en önemli özellik. Kokusu ise sanki bisküvi gibi geldi bana. O kadar tatlı!



Bana göre tek eksi yanı kalıcılığı. Bir şey yiyip içmezseniz  ancak 2-3 saat durabiliyor dudaklarınızda. Ama yine de Maybelline standına uğrarsanız bu seriye bir göz atın derim.özellikle that’s mauvie’yi  bir kez deneyin. Rengini seveceksiniz.


Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. Rujun rengi çok doğal, bayıldım tonuna tatlım ;) Çok çok yakışmış sana da, güle güle kullan...:)

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengi çok hoş ama dudaklar harika! :)

    YanıtlaSil
  3. öhömm öhömm utandım şimdi. teşekkürler =)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!