INCELEME | AVON MASKELERI

By 12:04 , , , , , ,


Cilt, günlük temizlik dışında haftada 1 yada 2 kez özel bakıma da ihtiyaç duyar. Maskeler, peelingler cildin arınmasına yardımcı olurken üstteki ölü deriden kurtulmamızı da sağlar.
Evde belli malzemeleri karıştırarak cilt maskesi hazırlamaya üşenenlerdenseniz benim gibi markaların ürettiği hazır maskelere yönelebilirsiniz.
Bugünün konuğu ise Avon maskeleri. Şu ana kadar 3 maskesini deneme fırsatı bulabildim. Kimisini çok sevdim kimisi ise orta halli kullanılabilecek maskeler.

Planet Spa Egyptian Secrets Peel Off Mask: Adından da anlaşıldığı gibi soyulabilen bir maske. Tüpün içinden bembeyaz bir ürün çıkıyor. Yüzünüze sürüp 20 dakika kadar beklediğinizde donuyor ve soyarak cildinizden çıkarıyorsunuz. Yüzünüzü yıkamanıza gerek yok diyor ama illaki kalıntı kalıyor. Ben bu maskenin oldukça etkisini gördüm diyebilirim. Öyle ferahlık yada temizlik hissi vermiyor. Ama yüzünüzden soyduğunuzda cildinizi aydınlık hissediyorsunuz. Ölü deriyi olduğu gibi soyup atıyor. Aynada bile farkı görebiliyorsunuz. O yüzden tekrar denk gelirse alabileceğim ürünlerden biri bu maske. 

Clear Skin Pore Penetrating Siyah Mineral Maskesi: Simsiyah bir maske. görüntüsü o kadar sevimli ki sırf eğlence olsun diye sürülebilecek türden. Maskeyi sürüp 20 dakika beklediğinizde kuruyup grimsi bir renk alıyor ve yıkayarak çıkarıyorsunuz. Gözenekleri temizleyen ayrıca içeriğinde salisilik asit bulunan bir maske. Salisilik asit akne tedavisinde kullanılır, akneyi kurutmakla görevlidir. O açıdan sivilceli ciltlere önerilen bir maske. Ancak sivilce sorunu yaşadığımda kuruttuğunu pek gözlemleyemedim. Gözenek temizleme açısından da Egyptian Secrets bence daha başarılıydı. Bu maskede sadece cildi yıkadığınızda verdiği yumuşaklık hissini seviyorum. Onun dışında keşke bu eğlenceli maske vaadettiği şeyleri yerine getirebilseydi diye düşünüyorum.

Clear Skin Professional Soyulabilir jel: 30 ml'lik bu minik jel aslında tüm yüze değil sadece siyah noktaların olduğu yerlere sürüp, kuruduktan sonra soyarak çıkarılan ve siyah nokta bantı gibi görev yapan bir jel. O açıdan gramaj olarak az görünse de uzun süre size yetiyor. Biraz rahatsız edici bir kokusu var. Siyah noktalarım üzerinde bantların bende bir işe yaramadığını göz önünde bulundurarak bir de bu jeli denemek istedim. Ama maalesef sonuç hüsranla bitti. Aynanın karşısında dakikalarca kendime baktım hatta bir kısmı gitmiş diye kendimi kandırmaya çalıştım ama maalesef hala ordalardı. 3-4 kez şans verdikten sonra çekmecenin derinliklerinde yerini aldı. 

Peki siz Avon maskelerini hiç denediniz mi? Memnun kaldığınız, sevdiğiniz maskeleri var mı?




Bunlar da ilginizi çekebilir

0 yorum

yorumlarınız benim için çok değerli!