HOT OR NOT?

By 10:58 , , , , , , , , ,


Uzun süredir kullanmayıp sadece yazmak için bir köşeye ayırdığım ve asla baş ucumdan ayırmadığım ürünlerimi yazma vaktinin geldiğini hissedip bugün işe koyuldum ve bu post'u hazırladım. 


Öncelikle sevdiklerim; 

Maybelline Affinimat fondöten : Yapısı çok hafif hatta fazlasıyla akışkan. Eğer cildinizde çok fazla leke varsa ve bu durumdan rahatsız oluyorsanız onları kapatacağınız kadar güçlü bir fondöten değil. 2 kat uygulamada daha etkili bir sonuç veriyor ama bir miktar duruşundaki doğallığını da yitiriyor. Yine de cilde verdiği matlık hissi çok güzel. Oldukça kalıcı ve bulaşma yapmıyor, sağlıklı bir görünüm sağlıyor. 

Loreal Color Sensational ruj: Kremsi dokulu ve yumuşacık bir ruj. Sürümü çok kolay. Dudakları nemlendirmesi de bonus. Kalıcılık ise ortalamanın üstünde.Bendeki rengi 416 Coral Fever.

Yves Rocher Kayısılı Peeling: Eğer aydınlık görünüm verecek bir peeling arıyorsanız kesinlikle bunu deneyin. Cildi kurutmadan derinlemesine temizliyor. Küçücük bir ambalajı var ama uzun süre gidiyor. Kesinlikle bitince yedeklenecek.


Hiç sevmediklerim;

Dirty Works Göz kremi: Göz altını nemlendirmeyi, şişlikleri ve morlukları azaltmayı vaad etse de çok sorunlu olmayan göz altlarıma bile iyi gelmedi. Sadece nemlendirme açısından fena sayılmaz. Ama çok kuru göz altlarınız varsa işinizi görmeyecektir.

Scandalous onarım ve acil parlaklık veren saç kremi: Saça parlaklık verir ve onarır dese de ben hiçbir saç kreminin saçı onaracağına inanmıyorum. "Ee o zaman neden sevmedin?" derseniz cevabım saç kremi olarak hiçbir işlevi olmaması olur. Saçlarıma herhangi bir yumuşaklık vermediği gibi sanki daha da sertleştirdi. Banyo sonrası saçı açmaya çalışırken daha fazla hasar verdiğimi düşünerek yarısı dolu halde çöpe gitti.

Loreal Studio Secrets makyaj primeri: Bu ürüne haksızlık etmek istemiyorum. Bir baz olarak oldukça başarılı ve işlevini yerine getiriyor. Ama bende sivilcelenme yaptığı için kullanamadım. Bir de şu kavanoz sorunu var tabi. Parmakla içinden ürün almak pek de hijyenik değil ve bakteriye sebep olabiliyor. Aynı fiyata daha başarılı ve hijyenik ürünler olduğu için fiyatını çok da hak etmediğini düşünüyorum.
Peki siz bu ürünleri hiç denediniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

8 yorum

  1. Great favorites. I quite like L'Oreal studio primer.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks lenya =) but i don't like studio primer. it was caused problem on my skin.

      Sil
  2. Yves Rocher peeling bende severek kullanıyorum :) Dirty Works 1 haftadır falan kullanıyorum beni şuan sadece kokusu çok rahatsız ediyor sende de aynı sorun oldu mu acaba? Daha önce kokusuna dayalı yazı görmedim hiç bende olanda mı sorun var yoksa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazını okuduktan sonra gidip özellikle kokusuna baktım. evet biraz kötü bir koku var. ama çok ağır değil o yüzden de hiç dikkatimi çekmemişti önceden. çok keskin bir koku varsa bozulmuş olma ihtimali var. sağında solunda son kullanma tarihi var mı diye bir kontrol et istersen. yada sende daha farklı bir koku hassasiyeti olabilir.

      Sil
  3. Dirty Worksu bir blogger arkadaşın önerisiyle almayı düşünüyordum ama kararsız kaldım iyice :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü bir ürün değil. ama belirgin bir faydasını da göremedim. pure beauty'nin göz altı kremini hedefliyorum bende =)

      Sil
  4. Yves rocher peeling benim demirbas urunlerimden cidden cok seviyorum o kadar kucuk olmasina ragmen dogru duzgun azalmadi bile :) dirty works hakkinda bilgi aldigim da cok iyi oldu zira goz altlarim kuru ve nem bombasi yaraticak bi krem kullanirim genelde incelemene de bayildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende göz altlarım için iyi bir nemlendirme arayışındayım hala. bence bulursak haberleşelim =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!