FONDOTEN YERINE | PURE BEAUTY BULGARIAN ROSE BB KREM

By 18:10 , , ,


Havalar ısınmaya başladı, yaz geliyor derken şunu fark ettim ki, soğuk havalarda yaptığım kadar makyaj yapmak hava sıcakken pek işime gelmiyor. BB kremler geçen yazın da kurtarıcısıydı. Tahminimce benim için bu yıl da öyle olacak.
BB krem nedir klişesine bu yazıda değinmeyi hiç ama hiç düşünmüyorum.  Sanırım kozmetik sektörü reklamla, bloggerlar blog yazılarıyla yada vloggerlar nasıl kullanıldığını göstererek yeterince bilinçlendirdiler. Tabi bilmeyenler için ise kilometrelerce yazı var arama motorlarında.
Ben daha çok bir bb kremden ne bekleriz sorusuna yöneleceğim. En başta bb kremler çok işlevli ürünler listesinin başında gelir. Yani nemlendirme ve kapatıcılığın yanı sıra aradığınız özelliklere göre (anti-aging, akneli cilt için, çok kuru cilt, renk dengeleme vb.) pek çok farklı türevi bulunan kremlerdir. Eğer benim alacağım krem en az orta dereceli bir fondöten kadar kapatsın, üstüne bir de güneşten korusun, nemlendirsin diyorsanız bunun için harika bir önerim var; Pure Beauty Bulgarian Rose bb krem.
Yaz yaklaşırken bir taşla iki kuş vurmak isteyenler için çok ideal bir ürün. SPF 42 güneş koruma faktörü içeriyor ve bb kremler arasında en yüksek güneş koruma faktörüdür bu. bence de gayet yeterli bir koruma.
Kapatıcılığını ise bu kadar iyi beklemiyordum.  Ortanın üstünde bir kapatıcılığı var. Tamamen yok etmiyor ama ayrıca concealer kullanılarak tam kapatıcılık da sağlanabilir.


Rengi sarı alt tonlu ciltlere daha uygun gibi geldi bana. Ama ciltte bütünleşiyor hemen. Tek rengi mevcut. O yüzden denemeden alınmamalı.  Yapısı ise biraz katı ve yoğun.  Kapatıcılığı bu yoğunluk sağlıyor sanırım.
Kokusu, kreme adını veren gül gibi koktuğu söylense de bana bildiğiniz krem kokusu geldi. Neden bulgarian rose hiç bilmiyorum, cilde ne gibi fayda sağlıyor merak dahi etmedim. Çünkü bu tip ürünlerin bakımdan çok makyaj odaklı olduğunu düşünüyorum.


Son olarak ise  “paraben varsa ben yokum” diyenlere müjde olsun, ürün paraben ve lanolin içermiyor.

Kısacası, ben  bu yaz fondötenden çok bu bb kremi kullanacağım. 


Bunlar da ilginizi çekebilir

1 yorum

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Bloguma da beklerim.

    griipalyaco.blogspot.com.tr

    sevgiler..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!