FLORMAR PIN-UP RADIANT PINK HIGHLIGHTER

By 13:20 , , ,


Flormar Pin Up serisinin daha önce de Pore Minimizer ürününü denemiş ve ne kadar memnun kaldığımı da şuradaki yazımda anlatmıştım. Bu kez de aynı serinin aydınlatıcısı blogun konuğu oldu.

Aydınlatıcı alışkanlığı bende çok yeni. Daha çok ten rengimden 1-2 ton açık kapatıcıları göz altıma aydınlatıcı amaçlı kullanıyorum. Aynı zamanda kapatıcı da oldukları için bir taşla iki kuş oluyor ve aydınlatıcıya ekstra vakit ayırmama gerek kalmıyor. 
Ancak özel günlerde yada kendimi daha fresh hissetmek istediğimde aydınlatıcıların kesinlikle ne kadar elzem olduğunu anladım. Gündüz saatleri bir matlaştırıcı baz ve dozajında bir aydınlatıcı hem daha sağlıklı hemde daha taze bir görünüm sağlıyor.


Flormarın Pin Up Highlighter'ını da bu sebeple edindim. Zaten kutusuna diyecek söz yok. O tatlı kutunun içinden ise siyah şık bir tüp ambalaj çıkıyor. ihtiyacınız kadar alıyorsunuz. Kavanoz olmadığı için gayet hijyenik. Çantada patlayacak birşeye de benzemiyor, kapağı oldukça sıkı. Kısaca sunuşunu sevdim.


İçinden ise pembe-krem tonlu sim içermeyen ve dağıtılana kadar da mat gözüken bir ürün çıkıyor. Gerçekten ilginç elime dağıtınca sedefli gibi durmuyor ama aydınlık görünüm veriyor. Bence bu iyi bir şey. Hem ürünü fazla mı kaçırdım sorunu ortadan kalkıyor hemde gündüz ayna gibi parlamıyorsunuz.



Sevmediğim ise iki yönü var.Birincisi fazlaca pembe alt tonlu (zaten ismi de öyle). Eğer sarı cilt alt tonuna sahipseniz yapay bir görünüm verecektir. Böyle ürünleri keşke 2 çeşit yapsalar en azından; pembe ve sarı alt tonlu şeklinde. İkincisi ise belki size artı özellikmiş gibi gelebilir ama spf15 güneş koruma faktörü içermesi. Artık herşeyin içinde hiç olmazsa  en az 15 faktörü ekliyorlar.bu da ürünün özel gecelerde flashlı çekimlerde kullanılmasında sıkıntı yaratıyor. Çünkü güneş koruyucuları, güneş ışınlarını cildin emmesine fırsat bırakmadan yansıtmakla görevliler. Hal böyle olunca güneş koruyucuları, gece sizin özene bezene hazırlanıp gittiğiniz davetlerinizde "hatıra olsun 1-2 resim çekilelim" keyfinizi bölüp tüm flash ışıklarını yüzünüzden geri yansıtıyor ve yüzünüz bembeyaz çıkıyor. Bu spf içeren ürünler yüzünden biz bir de gece makyajı için ayrı highlighter almak zorunda kalıyoruz.
Artısı ve eksisi ile Flormar Pin Up highlighter bence gündüz sevilerek ve rahatlıkla kullanılabilecek, gece ise dikkatli kullanılması gerekilen ürünlerden. Peki siz denediniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

8 yorum

  1. Kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. günlük kullanımdaki ışıltısını bende seviyorum =)

    YanıtlaSil
  3. benimde böyle bir ürüne ihtiyacım vardı tatlım çok iyi fikir oldu teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım severek kullanabileceğin bir ürün olur =)

      Sil
  4. flormardan vazgeçemiyorum:)ben de kullanıyorum ve çok memnunum:) sizi takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Dün flormar standından ben de baktım bana nedense çok simli geldi, sanki elime pembe simli bir far sürmüşüm gibi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parıltılı bir yapısı var.ama yeteri kadar kullanıldığında ve iyi dağıtıldığında gün ışığında yapay bir görüntü yaratmıyor. Ortam ışığında florasanlar bazen daha parlak algılanmasına sebep olabiliyor. Gün ışığında denediğinizde de aydınlığı simli geliyorsa Size uygun değildir. Ancak kullandığım zamanlarda ben o yönde bir eleştiri hiç almadım.

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!