E.L.F. Hazel Eyes Far Paleti İncelemesi

By 12:59 , , , , , ,


E.L.F ürünlerini bayadır denemek istiyordum. Kısmet “hazel eyes”  far paletine oldu. Bildiğiniz gibi E.L.F ürünlerinin Türkiye’de satışı yok. Bir dönem online mağazasından Türkiye’ye kargoyla gönderiyorlardı ama nedendir bilinmez pek çok site gibi onlarda gönderimi kaldırdı. Bizde ise bazı sitelerde satıcılar kendi ellerindeki 2-3 parça E.L.F ürününü satıyor ama  yurtdışı fiyatları ile karşılaştırdığınızda oldukça uçuk rakamlar.  Yani ordan alacağınız 10 dolarlık bir palet, Türkiye’de satıcılar tarafından 60-70 liraya satılıyor. Gerçeği bilince o paleti ne kadar beğensek de o fiyatı vermek içimizi acıtıyor ve vazgeçiyoruz.
Sırf bu yüzden bile şuan kendimi şanslı sayıyorum. E.L.F’in ürünleri çok ahım şahım olduğundan değil tabi. Yani 70 liraya kendi firması da satsa kimsenin alacağını sanmıyorum o paletleri. Ama 5- 10 dolar olunca ve fiyatına göre de performansı  da iyi olunca denemek, koleksiyona eklemek kaçınılmaz oluyor.

Bu kadar eleştiri ve sitemden sonra gelelim farın yapısına. Sürülümü oldukça yumuşak ve kolay dağıtılabiliyor. Pigmentasyonları da bence oldukça iyi. Matlardansa sedeflilerin yapısını ve kalıcılığını daha çok sevdim ben. Yinede her ikisinde de far bazı şart.  Bazsız kullanımda 3-4 saat sonra farların bir kısmı uçmuş oluyor. Özellikle açık renkler hiç kalmıyor. Baz ile kullandığınızda sonuç çok daha iyi . ben yinede alttaki swatch’larda farın tam performanısının görülmesi açısından baz kullanmadım ve sadece 1 kat uyguladım. hafif bir tozutma sorunu var ama sorun yaratacak kadar değil.


Ayrıca firma oldukça da duyarlıymış.  Ücretin bir kısmı yardım kuruluşlarına gidiyormuş (tabi nereye gidiyor ne kadarı gidiyor bilemiyorum.) Ayrıca geri dönüştürülebilir malzemeden yapıyorlarmış ve hayvanlar üzerinde test edilmiyormuş.


 Ama maalesef paraben açısından fazla hassas değiller. İçeriğinde bolca paraben var.



Peki siz E.L.F ürünlerini hiç denediniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

9 yorum

  1. çok güzel anlatmışsın canım. ama en çokta saçlarına bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarımı evde kendim yapıyorum ve çok güzel yorumlar alıyorum o yüzden bir ara detaylı bir ombre yazısı da yayınlayacağım. teşekkür ederim canım =)

      Sil
  2. Saçlarının güzelliğini benimde belirtmem lazım sanırım, bayıldımm :) Elf ürünlerini daha henüz deneyemedim ama merak ettiğim çok fazla ürününü var, güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım =) uygun fiyata bulunup alınabiliyorsa kesinlikle denenmesi gereken bir marka. ama Türkiye'de pahalı satış yapan kişilerden alınacak kadar da değil.

      Sil
    2. Evet ya yurt dışında çok uygun hatta drugstore bir markayken neredeyse, ülkemize getirip faiş fiyatlarla satanları görüyorum, aşırı saçma bir durum. :/

      Sil
  3. Elf markasını ve ürünleri bende çok seviyorum, farlarını da kullanıyorum bende memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke Türkiye'de de satışı olsa. watsons, gratis duy sesimi! =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!