50 tl hediye çekilişi sonucu

By 13:45


herkese merhaba,
öncelikle 2 hafta süren çekilişime katılan tüm okurlara teşekkür ediyorum.
bende bu sabah 2 kez kontrol ederek tüm katılımcıların isimlerini listeledim ve random.org aracılığı ile çekilişimi yaptım. 1 kazanan ve 2 yedek belirledim. kazanan kişiyle irtibata geçilemezse 5 gün sonra hak 1. yedeğe, yine irtibat sorunu yaşanırsa 5 gün bekleyip bu seferde hak 2. yedeğe geçecek.
ve kazanan;


kazanan yasemin'in kozmetiği (nurgül karış) oldu. kendisine mail yolu ile ulaşıp gerekli bilgileri isteyeceğim. belirlenen yedekler ise;
1. yedek: gülçin karaağaç

2.yedek: neşeli zebra 


kazanamayanlar üzülmesin yakın zamanda tekrar çekilişim olacak.
takipte kalın.
herkese kucak dolusu öpücükler :)

Bunlar da ilginizi çekebilir

5 yorum

  1. Kazananı tebrik ediyorum sana da tekrar teşekkürler bu ince düşüncen için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim. benim için de çok keyifli bir süreç oldu. seni ve bir çok blog yazarını tanıma fırsatım oldum bu sayede =)

      Sil
    2. Aynen ben de şanslı hissediyorum kendimi :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!