wetn wild coverall fondoten ve pudra incelemesi

By 19:45 , , , , , , ,


Wetn wild ürünleri,1 yıl kadar önce  gratis firmasının satışa sunmasıyla beraber Türkiye’ye giriş yaptı. Hem fiyatlarının uygun olması hem de performansındaki başarısıyla pek çok blogger ve kullanıcının tercih sebebi oldu. Ürünlerinin  aynı zamanda paraben içermemesi de oldukça büyük bir artı.
Ben ise markanın coverall pudra ve fondötenini  deneme fırsatı buldum.  Temiz ve iyice nemlendirilmiş cilt üzerine önce fondöteni  sünger yardımıyla güzelce dağıttım. Daha sonra ise pudra fırçasıyla tek kat pudra uygulaması yaptım.

Bendeki fondöten E818 light/medium, pudra ise E825B medium. Pudranın bir ton daha açığı satılıyor olması lazım ama elimdeki fondöten, serinin en açık rengi. Dolayısıyla kumral ve buğday tenli insanlara gidebileceğini düşünüyorum. Ten renginiz çok açık ise size koyu gelebilir.
Fondötenin Kapatıcılığını oldukça beğendim. Tek kat uygulamayla bile üzerine concealer geçmeme gerek kalmadan iz ve lekeleri kapattı. Hatta ufak benleri bile… Tek beğenmediğim yönü ise kokusu oldu. Uygulamayı yaptığım modelim kokusunun sorun olmadığını söyledi ama öyle bir hassasiyetiniz varsa hoşlanmayabilirsiniz.
Pudra ise fırçayla aldığımda ilk başta oldukça yoğun bir görünüm sergileyip beni korkutsada, uygulamayı yaparken kalıp gibi oturmadı. Ama yinede aman dikkat! Ürün fazla uygulanırsa maske gibi kalma ihtimali var.


Kısacası ben bu ürünü çok sevdim.  siz ne düşünüyor sunuz?

Bunlar da ilginizi çekebilir

6 yorum

  1. Ciltte duruşu güzelmiş, fondötenin yapısı nasıl kalın mı ?

    YanıtlaSil
  2. oldukça likit yapıda canım. çok kolay dağılıyor. ben dağıtmada hiç sıkıntı yaşamadım

    YanıtlaSil
  3. Canım nasıl bir kokusu var?Bir de ciltte kötü bir koku bırakıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. krem gibi kokuyor ama birazcık ağır.sürdükten 5 dk içerisinde koku uçuyor. kalıcı bir sorun değil yani =) o yüzden denemenizi öneririm =)

      Sil
  4. Ben pudrasını aldım geçen indirimde ama deneyemedim ona sıra gelmedi :) paylaşım için teşekkürler :) Güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle... Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden de sevgiler =) teşekkürler =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!