watsons sevgililer günü indirimi başladı

By 12:12 ,

watsons bu sevgililer gününde de pek çok markada indirim yaptı. indirim 11-14 şubat 2015 tarihleri arasında geçerli. bakalım neler var?


max factor %40
loreal %40
deborah %40
rimmel %30
maybelline %30
alix avien %40
nivea, loreal %40
diadermine %40
pure beauty %30
garnier %30
neutrogena %30
toniguy, john frieda, aussie %25
ve tüm parfümler %40
yandaki broşürü daha detaylı inceleyebilmek için watsons'ın sitesindeki duyuruya şuradan da ulaşabilirsiniz.


açıkçası watsons'ın daha iyi indirimlerini de görmüştüm. mesela rimmel'deki %30 indirim bana biraz az gibi geldi ama yinede yeni ürünler keşfetmek ve aklımızda olan ürünleri almak için iyi bir fırsat olabilir. şimdiden herkese iyi alışverişler =)

Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. Merhaba tatlim sayfani cok begendim takipteyim bende bekliyorum :) beautifulsenem.blogspot.com :) ♥♥

    YanıtlaSil
  2. Beni hiç memnun etmeyen bir indirim oldu, bu soğuk havalarda dışarı çıkmaya dahi değmez. Tehesüf ettim sevgili Watsons :)

    YanıtlaSil
  3. Maalesef benim de beklentilerim biraz daha farklıydı. Kısmet artık önümüzdeki indirimlere :-)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!