w7 in the nude palet + xtras.co.uk

By 13:19 , , , , , , , ,


ilk kez yurtdışı alışverişi yaptım ve w7 in the nude paletini satın aldım. benim için daha çok deneme amaçlı bir alışverişti. gümrükte sorunla karşılaşacak mıyım? kaç günde gelir? bunları bilmeden ilk siparişimi verdim. 

öncelikle kısaca xtras.co.uk sitesinden bahsetmek istiyorum.(sitenin linki için tık tık. ) ben alışverişimi oradan yaptım. paypal ödeme seçeneği de var ama ben sanal kart kullandım. çok şükür ki bir sorun çıkmadan siparişi verebildim. 
bilmeniz gereken detaylardan biri 75 euro limiti aşamazsınız. gümrüğe takılabilir ve vergi ödeyebilirsiniz.

normalde kozmetik de yasaklılardan birisi ama benim paketin üzerine kocaman "cosmetics" yazmalarına rağmen sınırdan geçti. sanırım tutardan kaynaklı. 6 euro gibi bir fiyata alınca gümrük memurları bana acıyıp "kıyamam, bu geçsin bari" demiş olabilirler. siz yinede o riski almamak için, alışveriş yaptığınız yere bir mail atın ve kısaca gümrük sorununu belirtip üzerine "cosmetics" harici başka bir yazı yazmalarını rica edin. genelde dikkate alıyorlar.

sitenin kargolama hızı çok iyi. ben şuan 2.siparişimi verdim. ikiside 2 gün içinde kargoda gözüktü. ancak sizin elinize ne zaman geçer o biraz bulunduğunuz yerdeki ptt'nin performansı ile alakalı =) çünkü bu siteden alışveriş yapıp 6 günde eline geçen de olmuş 35 gün bekleyen de. benim ilk kargom tam 27 günde geldi. bu yüzden bekleme durumunuz olduğunu bilin.

site ücretsiz kargo ile türkiyeye gönderim yapıyor. yani 6 dolar haricinde ekstra hiçbir para ödemedim. yalnız kargo takip numarası verilmiyor. 

gelelim bana gelen palete. gönderen firma çok iyi paketleme yapmasına rağmen nasıl olduysa benim paket yolda hasara uğramış. kenar kısmı içeri göçmüş. gördüğümde biraz moralim bozuldu ama farlara zarar gelmediği için çok da önemsemedim. hatanın kargo firmalarına ait olduğunu düşünüyorum.

bu palet naked 3'e dupe olarak gösteriliyor. aslında biraz da onu merak ettiğim için aldım. elimde naked 3 yok ama aşağıdaki resimlerde ne kadar benzer oldukları gözüküyor. 

benim kendi gözlemim ise pigmentasyonlar oldukça iyi, kolay kolay uçmuyor. bazla kullanırsanız tadından yenmiyor =) günlük kullanıma oldukça uygun. mat farların yanı sıra simliler ve sedefliler de oldukça kullanışlı renkler. tahmin ettiğimden de iyi çıktı.

yeni siparişimde w7, stilla ve technic markalarından ürünler sipariş verdim. umarım bir sorun çıkmadan elime ulaşırsa onları da paylaşacağım. 



* en son resim simoneslove.devinantart.com sitesinden alınmıştır.


Bunlar da ilginizi çekebilir

7 yorum

  1. güle güle kullan canım:) siteye baktım da fiyatlar oldukça uygun değerlendirilmeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok uygun. bende 2.kargomu bekliyorum =)

      Sil
  2. w7 markası Türkiyede çok fazla kişinin bilmediği bir marka fakat fiyatına göre çok başarılı:) Bende genelde kıbrıstan alıyorum allık ve rujlarıda çok iyi tavsiye ederim:) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıbrısta olduğunu bilmiyordum. fırsat olursa diğer ürünlerini deneyeceğim bende =)

      Sil
  3. Kurtarıcı renkller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Bende w7 in ürünlerinden oldukça memnunum. Yurtdışında yaşadığımda internetten sipariş verip aldıklarımları hala seve seve kullanıyorum, gerçekten fiyatına göre kaliteli ürünler. Beni ekledığiniz için teşekkürler, bende sizin ile tanıştığım için sevindim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için teşekkürler =) sevgiler =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!