Sevgililer günü indiriminden neler almalı?

By 10:50 , , , , , , , , , , , ,



Büyük kozmetik firmalarının özel günlerde ve bayramlarda yaptığı büyük indirimlere artık herkes aşina. Bazen ihtiyaç dahilinde listelediğimiz ürünleri bazen ise merak ettiklerimizi almamız için bu dönemleri bekliyoruz. Peki bu indirimli günlerde neler alabiliriz? Ben sevdiğim ve çok sevildiğini bildiğim ürünlerden birkaçını listeledim. Bakalım nelermiş!
Rimel london:

Fondöten ihtiyacınız varsa ve çok yüksek meblağlar ödemek istemiyorsanız bu markanın ürünlerine göz atın derim. Özellikle yüz grubu ürünleri oldukça başarılı. "Wake me up fondöten" bu grupta meraklıları tarafından en çok bilinenlerden. Ancak ben eğer yağlı cildiniz varsa nispeten gözden kaçan başka bir ürün üzerine yoğunlaşacağım. “stay matte fondöten”. Yüzde kalıp gibi durmayan, hoş ve mat bir yapısı var. Ayrıca markanın pudraları ve match perfection concealer’ı da yine çok başarılı. Markanın ürünlerine watsons’larda ulaşabilirsiniz.
The balm:

Gratislerde satışta olan bir marka da the balm. Bu markada ben en çok far, allık,bazlar ve makyaj fırçalarını başarılı buluyorum. Sevdiğiniz renklere göre tercih edebileceğiniz the balm paletleri bence indirimlerde kaçırılmayacak fırsatlardan biri. Ayrıca allıkları da oldukça başarılı ve kalıcılıkları da çok iyi.  “put a lid on it” göz primeri ve “time balm” yüz primeri eğer ihtiyacınız varsa çok pahalı markalarla yarışabilecek kalitedeler.
Gosh:

Gratis’te satışı yapılan bir diğer marka da Gosh. Benim bu markada en çok beğendiğim ürün grubu rimeller oldu. Özellikle ” boombastic “ ve “catchy eyes” maskara kesinlikle kaçırılmaması gereken ürünlerden.
Benri:
Pamuk denildiğinde aklıma gelen tek marka oldu artık benri. Kare yada disk indirimde gördüğümde muhakkak evde stokluyorum.  Makyaj düzeltme çubuklarını da unutmamalı. Bence henüz denemediyeniz bir bakın derim. Gratislerde satışı var.
Lee Stafford:

Saç ürünleriyle meşhur bir firma Lee Stafford. Şampuanları ve saç kremleri de oldukça başarılı ama benim favorim "kuru şampuanı" oldu. Kokusu da muhteşem. Geçen aylarda seyahat boyunu almıştım denemek için ama bu indimde büyük boyunu edineceğim.
Bunlar dışında ayrıca loreal, maybelline, max factor, deborah,garnier, neutrogena gibi pek çok markada ve yüz temizleme grubunda da indirimler oluyor.  Loreal true match fondöten, maybelline falsies maskara, neutrogene göz makyaj temizleyicisi, garnier kusursuz makyaj temizleme suyu da denenmesi ve evde stoklanması gerekilen ürünlerden.

Peki siz bu indirimde neler almayı planlıyorsunuz?

*resimler alıntıdır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

6 yorum

  1. bende bu indirimden loreal göz temizleyici ve kalıcı ruj almayı planlıyorum. yanında alacağım bir sürü gereksiz şey de olur kesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benimde bir listem var ama asla o listeyle sınırlı kalmıyor =)

      Sil
  2. Ben wetn Wild indirimini bekledim avucumu yaladım, Rimmel London %30 indirimle cazip gelmedi bu sebeplerden ötürü bu indirim işime yaramadı :( En güzel indirimi Rossman yapmış o da burda yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wetn wild indirimi yılbaşında da yoktu maalesef. pek sık indirime koymadıkları bir marka. artık bir daha ki indirimleri bekleyeceğiz =)

      Sil
  3. The balm dan her şeyi almak istiyo insan :) wake me up fondotenide denemek çok istiyorum :) bloguma beklerim :) ezosunmakyajdefteri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim =) takipteyim =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!