sevgililer günü indirim alışverişi& Ankara ziyareti

By 12:41 , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


bu sevgililer gününde 10 yıl önce okumak için gittiğim ankaradaydım. 2 günlük arkadaş ziyareti tabiki bol sohbet, dedikodu, alışveriş derken hızla geçti. çok eğlendiğimi itiraf etmeliyim. en kısa zamanda tekrar gitmek istiyorum.

gelelim alışveriş kısmına. tabiki sevgililer günü indirimini unutmadım. gerçi çok fazla birşey aldığımda söylenemez ama yinede içime sinen ve çok severek kullanacağım şeyleri seçtim.
gratisten the balm bahama mama bronzer& the balm down boy allık/far

bahama mama oldukça sevilen bir bronzer ve benim de tam da böyle birşeye ihtiyacım vardı. pigmentasyon çok iyi. oldukça kalıcı ve daha da önemlisi pek çok bronzer'ın içerdiği turunculuk yok. bu da özellikle kontür yapmak için çok büyük bir artı. ben günlük hayatımda çok detaylı bir kontür uygulaması kullanmıyorum. zaten o kadar vaktim de olmuyor. ama bir aydınlatıcı bir bronzer sanki kontür uygulamış hissini oluşturuyor ve günlük makyajda da yeterli geliyor. bu bronzer'ı aynı zamanda kaş doldurma, far ve allık olarak da kullanabiliyorsunuz. indirim fiyatı 20 tl'ydi.
the balm down boy allık ise çok yüksek pigmentasyona sahip olmamasına rağmen çok sevimli bir allık. çok açık bir pembe tonu, hafif bir aydınlatıcı gibi. kesinlikle severek kullanacağım. paketin üzerinde far olarak da kullanılabileceği yazıyor ama belki sadece kaş altını aydınlatmada olabilir.

rossmann'dan rival de loop young eyeliner pen& aroma nails oje
rossmann bu sevgililer günü indiriminde bence en büyük indirimi yaptı.pek çok marka %50 indirimdeydi. benim aklımda jel eyeliner vardı ama istediğim gibi birşey bulamayınca tercihimi RDL young markasının kalem eyeliner'ından yana kullandım. iyiki de öyle yapmışım. tutuşu çok rahat, kalemin ucu ne çok ince ne de çok kalın tam istediğim gibi kullanışlı. renk çok çok siyah olmasa da bana koyuluğu da günlük kullanım için yeterli geldi.( malum jellerde daha dövme gibi simsiyah bir görünüm elde ediliyor. özellikle gece makyjında ve özel zamanlarda o simsiyah görünümü seviyorum.jel diye diretme nedenimde buydu.) ama uygulama kolaylığı, akmaması, dağılmaması ve hemen kuruyup gözde sabitlenmesi bence başarılı olduğunun kanıtı. fiyatı ise indirimde 5tl
aroma nails oje ise yine RDL young markasının çıkardığı bir ürün. bendeki rengi kırmızı ve böğürtlen gibi kokuyor. oje sürer sürmez hızla kurudu.kuruduktan sonra koku daha net anlaşılıyor. ama buram buram bir koku gelmedi bana. aslında böyle olması daha iyi çok yoğun koksa bunaltabilirdi. kötü tarafı 1 gün sonra biraz biraz uçlar bozulmaya başladı. gerçi eliniz sürekli suyun altındaysa bu da normal olabilir. fiyatı indirimde 1,65 tl'ydi.

studio basics smoky eyes eye blending& smudging brush
çift yönlü bir fırça. dumanlı göz makyajı için karıştırma ve dağıtma fırçası olmak üzere 2 yönünün nasıl kullanılacağı detaylı olarak paketin arkasında yazıyor. kötü yönü ise çift uçlu fırçaları saklarken sıkıntı çıkıyor. fırçaları benim gibi dik olarak saklayan biriyseniz iki tarafında da fırça olması sorun yaratabiliyor. en azından şu fırçalara koruyucu bir plastik yapın. bize dert olmasın. henüz fırçayı kullanmadım. ama kullanınca detaylı bir yazı hazırlayacağım.
ben indirim alışverişimde az ama hakikaten ihtiyacım olan ürünleri tercih ettim.o yüzden içime fazlasıyla sindi. peki siz neler aldınız?

Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. Yaa Bahama Mama benimde hep aklımda olan bir bronzer ama Sleek'in Face form setini mi alsam yoksa onu mu alsam karar veremediğimden hiç birini alamıyorum :D
    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. face form hakkında da çok olumlu şeyler duydum ama denemediğim için net birşey diyemiyorum. bahama mama'dan beklediğimin üstünde performans gördüğüm için rahatlıkla önerebilirim. umarım karar verebilirsin =) teşekkürler =)

      Sil
  2. karıştırma fırçasını çok merak ettim. benimde ihtiyacım var, detaylı yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum.
    blogunu blog keşif etkinliğinden keşfettim. takipteyim
    bende yeni bloguma beklerim.
    yesilrimel.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırçayı kullandığım zaman muhakkak yazısını paylaşacağım. bende takipteyim =)
      sevgilerle

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!