selective amminokeratin maskesi

By 12:32 , , , , , , , ,


Bugün çok uzun süredir kullandığım ve inanılmaz faydasını gördüğüm bir saç maskesinden bahsetmek istiyorum. yazıyı hazırlamadan önce internette aratıp hakkında başka neler yazılmış diye merak ettim. Ancak 3-5 sayfadan fazla bir şey bulamadım. Açıkçası bu kadar başarılı bir ürün için bu kadar az yorum olması  bana hala keşfedilmemiş ürünlerden biri olduğu izlenimini uyandırdı.
Öncelikle ürünün özelliği ile ilgili bilgi verecek olursak adından da anlaşılacağı üzere, içeriğinde keratin aminoasitleri ve provitamin B5 var. Amino asit saçın iç maddesini yenilerken kılcal yapıların canlılık kazanmasını sağlıyor. Protein ve vitaminler ise saçı besleyerek nem yüklemesini maksimum dereceye çıkarıyor. Böylelikle saç hem onarılmış hem nem dengesi korunmuş  hem de canlandırılmış oluyor.
Kendi gözlemime gelecek olursak bu maske özellikle saçı kuru olanlar için mucize gibi. Çünkü vaat ettiği gibi kullanımdan sonra saçları inanılmaz nemlendiriyor ve yumuşatıyor. Bunun dışında saç uçlarındaki kırıklı görünümü düzenliyor. (Tabiki saç ucu kırıklarını onarıyor diye bir yorum yapamam. Ben hiçbir ürünün kırık onardığına inanmıyorum. Saçınızı kestirdikten sonra uygun bir bakımla belki kırılma azaltılabilir. Ancak öyle bir etkisi olabilir.) saçım zaten çok hızlı uzuyor o yüzden ben gözlemleyemedim ama bazı bloglarda uzama hızını da arttırdığı söylenmiş. Bence de doğru olabilir. Uzama hızı için saçın sağlıklı olması gerekir ve saç gerekli nemi aldıysa daha sağlıklı uzar.
Kullanım ise 2 şekilde;
             1) Bakım kremi gibi kullanabiliyorunuz. Banyo sonrası saça sür 10 dk beklet durula.
             2)   Yada banyo sonrası nemli saça sürüp, boneyle yada bir poşetle sarıp üstten 10 dk kadar saç kurutma makinesi tutup saça ısı uyguluyoruz. Isı, keratinin saç içlerine işlemesine yardımcı oluyor. Daha sonra poşetin üstünü birde sıcak bir havluyla sarıyoruz. Saçın havayla temasını tamamen kesmiş oluyoruz. Üstteki ılık havlu ise saçın soğumasını önlüyor ve poşetin içindeki saçın ısısı korunuyor. Keratin saça işlemeye devam ediyor. Bu şekilde en az 2, maksimum 8 saat arası( ne kadar vaktiniz varsa) bekletiyoruz. sonra ılık suyla duruluyorsunuz.

Ben saça sadece yumuşaklık vermesini istediğimde 1.yöntemi  kullanıyorum. 2 yöntem biraz daha zahmetli bir iş ve bolca vakit gerektiriyor. Ancak tam etki istiyorsanız bence 2. yöntemi kullanmalısınız. Yinede itiraf etmeliyim hiçbir zaman 8 saat saçımda tutamadım. Akşam boneyle falan hayatta uyuyamam zaten =) 2 saatten bekleme süresinden sonra maskenin saçınızdaki etkisini görmeye başlıyorsunuz ama bence 4 saat ideali. Özellikle saça yoğun boya uygulanıyorsa yada açma işlemi yapıldıysa muhakkak kullanılmalı. Çünkü yoğun boyama işlemleri saçı çok yorar ve kurutur. Ayrıca saça uygulanan perma, defrize gibi ağır işlemler varsa onların da zararlı etkisinden saçı kurtaracağına inanıyorum.
ürün 300ml ve fiyatı ise 30 tl civarı. kuaför malzemeleri satan çoğu yerde var. son 1 yıldır ise gratis'te de satılmaya başlandı. bence görmezden gelinmemesi gerekilen bir bakım ürünü. özellikle fiyat performans karşılaştırması yapacak olursak fiyatının çok üstünde etkiye sahip. çok yüksek fiyatlı profesyonel olarak bilinen ürünlerle yarışacak seviyede. deneyin. pişman olmayacağınızı düşünüyorum.

Bunlar da ilginizi çekebilir

2 yorum

  1. Değişik ürünler denemeye bayılıyorum, bundan da bu kadar güzel bahsetmen iyice merak ettirdi. Tam benim saçlarım için sanırım, denk getirip de almalı. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok severek kullanıyorum. Umarım sende seversin.Tesekkur ederim :-)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!