note cosmetics ürün incelemesi

By 11:04 , , , , , , , , , ,


Note kozmetik, eskiden beri duyduğum ancak bu sene tanışma fırsatı bulduğum bir marka. içeriğinde paraben olmaması ise başlı başına tercih sebebi.  İndirim de olunca birkaç ürününü edindim.   Lafı fazla uzatmadan başlarsak;
mattifiying extreme wear foundation spf 15
bendeki rengi 02. Yağlı ciltler için özel olarak üretilmiş matlaştırıcı ve yapısında pudra bulunan fondöten. Pompalı şişesinde ve birazı tüm yüze yetiyor. Kolay dağıtılıyor. Yapısı ise ne çok sıvı ne de köpük fondötenler kadar katı. Kapatıcılık ise oldukça iyi. İçeriğinde 15 faktör güneş koruyucu bulunması da bence bonus =) kesinlikle denenmesi gereken bir ürün. Bende sivilce yada başka bir soruna yol açmadı. Ama hep söylediğimiz gibi herkesin cilt yapısı farklı. Her ürün gibi bu da herhangi bir alerjik durum ile karşılaşıldığında bırakılmalı.
kapatıcılık ise aşağıdaki gibi,



Full covarege concealer
Bendeki rengi 02. Kapatıcılık konusunda oldukça başarılı ancak fondöten ile aynı numara olmasına rağmen kapatıcısı yanında çok çok açık kaldı. O yüzden ben daha çok aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Hatta şuanki en sevdiğim aydınlatıcım bu diyebilirim. Rahat dağıtılıyor. Göz altında toplanma yapmıyor.

Luminous silk compact powder
Aldığım fondötenler genelde içeriğinde pudra barındırdığı için ayrıca pudraya ihtiyaç duyan birisi değilim. Cildimde fazla parlama problemi de yok. O yüzden bu ürün muhtemelen çekmecemde yarı kullanılmış şekilde son kullanma tarihini bekleyecek. Sonrada çöpe gidecek.  O yüzden üzüleceğim. Çünkü yüze maske gibi oturmayan, kapatma konusunda da oldukça iyi bir pudra.


Long wearing lipstick
Dudağı kurutmayan ve oldukça kalıcı bir ruj arıyorsanız bu seriye bakabilirsiniz. Bendeki rengi 18. Koyu bordo- mor karışımı, tam bir kış rengi. Dudaklarda hafif bir nemlendirme yapıyor. Oldukça sevdim.



Peki siz note cosmetics ürünlerini denediniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

12 yorum

  1. Merhaba!
    Blogunuzu etkinlikte gördüm. GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    http://nowacraft.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Kapatıcının özellikle çok sarı alt tonlu olduğunu duymuştum ben de, bi ara gidip kurcalamam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,sarı pigmentasyonu biraz yüksek. kesinlikle ten rengine göre deneyerek alınmalı.

      Sil
  3. ay blogunu çok begendim canım yazı ayrı bir güzel olmuş :) takibimdesin ,bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bir izmirli olarak seve seve takip ederim =) teşekkürler =)

      Sil
  4. Ben de gözaltı kapatıcısını ve rimelini kullanıyorum kesinlikle çok memnunum:)
    Bu arada ben de etkinlikteyim beklerim:) keyfiikahvee.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler muhakkak uğrayacağım =)

      Sil
  5. Fondoten ve concealer denemek istediğim ürünlerinden :)
    Etkinlik sayesinde buldum blogunuzu benim bloguma da beklerim sevgiler http://olininguzellikdunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemenizi tavsiye ederim =) sevgiler.

      Sil
  6. Merhaba blogunu yeni kesfettim ve bayildim! Note cosmetics urunlerini cok seviyorum iclerinde paraben olmamasi arti paraben olmadigi gibi bakim yaglari icermesi ve tabi ki Turk markasi olup hayvan testleri yapmamasi en buyuk tercih sebebim tenim cok acik kendime uygun bulabildigim kapatici ve fondotenler MAC harici bu markada bulunuyor bugune kadar kullandigim urunlerinin hepsinden cok memnun kaldim:) Bu arada blogumda seni de gormek beni cok mutlu eder blogunu takipteyim :))
    derincakir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim=) kesinlikle katılıyorum.gerek ambalajı gerekse ürünleri fiyatının çok üstünde performansa sahip. ayrıca hem temiz içerikli hemde kaliteli ürün bulmak da bu kadar zorken kesinlikle şans verilmesi gereken bir marka. =) takipteyim bende. diğer postlarda da görüşmek dileğiyle. sevgiler =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!