makyaj düzeni önerileri/ makyaj organizerleri (DIY)

By 12:06 , , ,


eğer makyaj malzemeniz çoksa,üst üste birikmişse, kötü görünüm oluşturuyorsa ve koyacak yer bulmakta güçlük çekiyorsanız size bir kaç önerim var.üstelik bu ürünler oldukça da ekonomik.
bunlardan ilki çekmece içerisine yada makyaj masanızın üzerine koyabileceğiniz çok gözlü kutu yada akrilikler. bu sayede makyaj malzemelerinizi kategorileyip istediğiniz an daha kolay ulaşmış olursunuz. ayrca tek tek gruplanan ürünleri aynı anda görebileceğinizden kullanırken hiçbiri gözünüzden kaçmaz ve eliniz de sürekli aynı ürüne takılmamış olur.
çok gözlü akrilik kutu: ikea. 3,99 tl

bir diğer seçenek ise çekmeceli akrilik kutular. isterseniz birden fazla alarak da  makyaj masanızın üstündeki çekmece sayısını arttırabilirsiniz. makyaj malzemelerinizin çekmece içinde olması ayrıca tozlanmayı da önler. 
plastik çekmeceli kutu: koçtaş, 10 tl


akrilik çekmeceli kutu: n11, 20tl


rujlar ve rimeller için aslında bu tip ruj standlarının satışı var. ama Türkiye'de inanılmaz pahalılar. bir akrilik ruj standı 30 tl civarı ve içine 12 tane falan alıyor. seçim sizin tabi ama bence gereksiz kimse kusura bakmasın. daha ekonomik bir önerim var. resimde gördüğünüz stand aslında bir kalemlik. hani bürolarda kullanıyorlar ya kartvizit ve ataç kısmıda olanlardan. ben onlardan bir tane edindim. tüm rujlarımı aldığı gibi arkadaki uzun kısma rimellerimi de yerleştirdim. üstelik çok da iyi fiyata =)
akrilik kalemlik: hepsiburada, 8 tl

son olarak yine kendi tasarımım bir ürün var. aslında bu ojeler için özel imal edilen bir ürün değil. mutfak çekmecelerinde kullanılan servis kepçeleri ve kaşıklarını koymak için satılan geniş kaşıklık. tahta rengi olanını tercih ettim. üstünü istediğim renge boyadım. yalnız bu ürünü sipariş ederken aman dikkat. muhakkak ebatlarını kontrol edip en geniş olanını alın. yoksa ojeler sığmıyor.
oje rafı: evidea.com, 25 tl

*resimler ve içerik tarafıma aittir. alıntı yapmadan alıp kullanan ve yayınlayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır.





Bunlar da ilginizi çekebilir

9 yorum

  1. Bir fikir de benden olsun, dondurma yahut büyük saralle kutusunun dışını folyo ile kapladım ve içine en çok kullandığım malzemeleri yerleştirdim :) Senin fikirler de oldukça güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzel fikirmiş :-)tesekkur ederim :-)

      Sil
  2. oje raflarını çok sevdim. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum sevgilerimle
    tigrisdriver.blogspot.com
    Minik Meleklerim

    YanıtlaSil
  4. senin düzenine bittim. ben hep makyaj çantasına koyoyurdum sonra üşenip masada kalıyordu bu fikir mükemmel. Bizimlesin canım:))) seni takibe aldım epey bi yerden. bana da beklerim , beğeneceğine inanıyorum:)
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitenize bayıldım.çok harika fikirler edindim.takipteyim =)

      Sil
  5. Merhaba , düzeniniz gerçekten çok hoş .. Oje rafları da çok hoşuma gitti.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir fikir cnm :) bloğunu keşfettim bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!