H&M Autumn flower allık

By 16:11 , , , , , ,


H&M Nude eyes palet hakkında daha önceden yorumlarımı yapmıştım zaten buradan okuyabilirsiniz. Denediğim  bir diğer ürün ise bu sevimli mi sevimli allık.
Öncelikle ambalajı ile ilgili yorum yapmak gerekirse çok şık beyaz bir kutu içerisinde renk renk çiçeklerden oluşan bir buket sunuyor size. Alt katında ise kendi fırçası ve bir de aynası bulunuyor.( aynayı yansımalardan dolayı maalesef fotoğraflayamadım.) fırça tabiki fazla iş görür değil ama altındaki ayna çok kurtarıcı.

Rengarenk bu allığı oluşturan bir seri var mı bilemiyorum ama benimkinin arkasında “autumn flower” yazıyor. Autumn(sonbahar) demişler ama renklerin parlaklığına bakacak olursak bence daha çok ilkbahar renkleri =) içeriğindeki bu çiçekler tek başına da güzel renk veriyor ama allık olduğu için ayrı ayrı kullanılabileceğini sanmıyorum. Karıştırdığınızda ise aşağıda gördüğünüz tatlı şeker pembesi bir renk ortaya çıkıyor. Pigmentasyonu oldukça iyi. Dikkatli kullanmakta fayda var. Hafif tozutuyor ama bence çok sorun değil. Allık çok minik simler de içeriyor. Resimde de birazcık dikkat çekiyor zaten.
içeriğini merak edenler ise aşağıdaki resme göz atabilir. içerikten çok anlamam diyorsanız da o zaman üzücü haber maalesef paraben ve türevlerini içeriyor.


Sonuç olarak nude eyes göz paletine nazaran bu ürünü daha çok sevdim. İzmir ‘de mağazaları olmadığından dolayı İleride başka H&M ürünleri denemek kısmet olur mu bilemiyorum . peki sizin önerdiğiniz bir H&M ürünü var mı?

Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. H&M Mersine'e açılsın senin aracılığınla sosyal mesajı da verdim :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. Ben de merak ettim bu allığı cnm, Ankara' ya dönünce kesin bakacağım.Şu an İzmirdeyim :) Takipteyim, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de merak ettim bu allığı cnm, Ankara' ya dönünce kesin bakacağım.Şu an İzmirdeyim :) Takipteyim, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  4. @kızsalseyler H&M Her yere açılsın=) @tugbanohutlu teşekkür ederim tuğba. öneririm muhakkak =)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!