Göz makyajını temizleyici ürün önerileri

By 16:09 , , , , , , , , , , ,


Biz kadınlar makyaj yapmayı çok seviyoruz. Özellikle makyajda, gözler çok önemli bizim için.  Gözlerin, yüzdeki en hassas bölge olduğunu düşünürsek, yaptığımız makyajı da temizlerken bir o kadar özenli olmamız gerekiyor.
Bunlar için piyasada çeşitli türde ürünler mevcut. Unuttuğum olursa yorum kısmına eklerseniz sevinirim.
     Çift fazlı makyaj temizleyicileri
İlk olarak bunu yazdım çünkü inanılmaz revaçta olan ürünlerden biri. Özellikle çift fazlı olması suya dayanıklı makyajları çıkarmada da oldukça başarı sağlıyor. Tabiki çeşitli markalarda türevleri mevcut. Ben neutrogena çift fazlı makyaj temizleyicisini tercih ediyorum. Bu ürünlerin tek eksi yönü bence  yağlı his vermeleri. Mutlaka su ile durulanmalı.



     Göz makyajı temizleme sütleri yada losyonlar
Bir diğer tercih gurubunu oluşturuyor. Kimisi yüz temizlemede de kullanılabiliyor. Kuru ciltlere olabilir belki ama yağlı ve karma ciltlerde yağlanmayı arttırabileceğini düşündüğüm için pek yaklaşmıyorum. bazıları da gözlerde yanma yapıyor. Yinede önerim garnier ve loreal’in makyaj temizleme sütleri.




     Kusursuz makyaj temizleme suları
Son dönemlerde yüz ve göz makyajı temizlemede en çok tercih edilen ürünlerden birisi de makyaj temizleme suları. Yüz makyajında ve suya dayanıklı olmayan göz makyajında oldukça iyi performans sağlıyorlar. Yalnız rimellerde ve göz kalemlerinde istenilen randımanı almak biraz güç olabiliyor.





Ve son olarak;
     Bebek şampuanları
Pek çok dermatolog ve göz uzmanının önerisine göre bebek şampuanları ile gözleri yıkamak çok iyi. Hem kirpik dibi iltahaplanmasını önlüyor hem de göz makyajını çıkarmada en etkili markalara bile fark atıyorlar. Üstelik içerikleri (genelinde) temiz ve gözlerinizi de yakmıyor.




Gelelim dikkat edilmesi gereken noktalara;
Göz makyajınız ne kadar yoğun olursa olsun gözü ovalamak makyajın çıkartılmasını kolaylaştırmaz. Göze zarar verir. Muhakkak yumuşak hareketlerle temizlenmeli. Böylelikle kirpik dökülmesi sorunu da yaşamazsınız.
Makyajı çıkarmada zorlanıyorsanız kirpiklerinizi ılık su ile önce ıslatın sonra temizleyin. Yada badem yağı sürerek de çıkarabilirsiniz. Kirpikleriniz aynı zamanda da beslenmiş olur.
Muhakkak nemlendirici bir göz altı kremi kullanın. Yaş kaç olursa olsun makyaja başlandıysa ve sıklıkla kullanılıyorsa göz altları bir süre sonra kurumaya başlar. Bu da erken yaşta kırışıklıkların oluşmasına neden olabilir. Göz altına seçilecek uygun bir nemlendirici krem ileriye dönük karlı bir yatırımdır.
Bu kadar detaydan sonra ise benim rutinim;
Eğer çok ağır bir göz makyajım varsa garnier makyaj temizleme sütü ile kirpikleri yumuşatıyorum. Parmaklarımla uyguluyorum. Ilık suyla yıkıyorum. Silmeden elime bebek şampuanı alıyorum bekletmeden onunla da yıkıyorum. Eğer hafif bir makyaj varsa direk bebek şampuanına yöneliyorum. Göz makyajım tamamen akmış oluyor. Şayet kirpik dibinde kalıntılar varsa son adım olarak garnier kusursuz makyaj temizleme suyu ile kalıntıları alıyorum. 

Peki sizin öneriniz neler?

Bunlar da ilginizi çekebilir

2 yorum

  1. bebak acı badem sütünü denemelisin bir de :)

    YanıtlaSil
  2. namını çok duydum en kısa zamanda deneyeceğim =)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!