Garnier Neem Arındırıcı Temizleme Jeli

By 13:03 , , , , , , ,


Cildim çok hassas olduğu için cilt temizleme ürünlerini çok fazla denemeyi sevmiyorum. Ancak bu ürünü sıkça bloglarda görünce, gratis’te de deneme boyuyla karşılaşınca merakıma yenik düşüp sepete attım.
Yaklaşık 1 hafta kadar kullandım. Zaten deneme boyunun içerisinden de ancak o kadarlık jel çıkıyor. İçeriğini  ise ürüne ismini veren neem yaprağı ve çay ağacı özleri oluşturuyor.
Kişisel görüşüme gelecek olursak, oldukça ferahlatan bir jel. Kokusu rahatsız edici değil. Jel ile yüzümü yıkadıktan sonra cildimi bir de tonikledim. Pamuğa baktığımda ise kalıntı yada kir ile karşılaşmadım. Dolayısıyla temizleme konusunda da başarılı olduğunu gözlemlemiş oldum. Ama bence jelin en güzel tarafı cildi kurutmaması. Yağlı ciltleri tatmin eder mi bilemiyorum ama kuru ve normal ciltler için yeterli gibi geldi bana.

Siz denediniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

7 yorum

  1. Bana alerji yapmıştı iyi ki deneme boyunu almışım. Ciltten cilde değişiyor tabi ki teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
  2. Çok duyuyorum şu sıralar bu ürünü ama elimdekiler bitmeden alamam. Öteki ürünler biterken bende biraz daha bilgi edineyim bu ürün hakkında. :)

    YanıtlaSil
  3. @kızsalşeyler evet kesinlikle her ürün her cilde olmuyor. bir rahatsızlık hissedildiyse hemen kesilmeli. teşekkürler yorum için =)
    @gizemgider bende aynı merakla aldım ama sevdim. genelde garnierde ciltte kuruluk sorunu yaşıyordum ama bunda o sıkıntı olmadı. en çok o yönünü sevdim. umarım sende seversin =)

    YanıtlaSil
  4. Mrh ürünü bende yeni denemeye başladım ilk zamanlar hafif gerginlik ve kuruluk yapsada sonrasında cildime verdiği temizlik hissinden çok memnun kaldım.Paylaşım için tşsler.Bloğunu takibe aldım hemen .Sevgilerle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede gerçekten güzel temizliyor. Teşekkür ederim :-)

      Sil
  5. Bu gerçekten korkunç bir yüz temizleme jeli.. Her fırsatta kötüleyeceğim bildiğim her yerde. 3 haftadır yüzümde çıkan sivilceler geçmiyorlar ve izleri kaldı. Herhangi bir makyaj ürünüm bende kesinlikle alerji yapmıyor yalnızca bu yüz yıkama jelini kullandığım bir haftada 6 tane kocaman sivilcem oldu! Firmaya facebook üzerinden ulaştım ve dönmediler. En son danışma hattını arayacağım. Cidden dikkat edin kızlar, benim yüzüm berbat oldu çok üzgünüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      başınıza gelen duruma gerçekten çok üzüldüm. cilt ürünleri maalesef böyle. birine çok iyi gelen ürün diğer kişide çok kötü etkiler bırakabiliyor. bu her firma ve her krem için geçerli. yorum yapmanıza ayrıca çok sevindim. çünkü insanlar kullanacakları ürünü araştırmak istiyorlar.ben 1 haftalık bir süreçte kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım. ama tabiki ciltlerimiz ve genetik yapılarımız farklı, vucudun kullanılan ürünlere verdiği tepkiler çok farklı. belki içeriğindeki herhangi bir madde sizin cildinizde alerjik reaksiyona sebep olmuş olabilir. tekrardan geçmiş olsun. yinede içiniz rahat etsin bu tip alerjik durumlardan kaynaklanan sivilcelenmeler doktor kontrolünde uygun ilaçla belli bir süre içerisinde sonlanır. yani hiçbir yüz temizleme jeli hormonlara kadar inip cildin dengesini bozacak kadar etkili olamaz ürün bırakıldığında ve doğru tedavi kullanıldığında izler de dahil olmak üzere cildinizin düzeleceğine inanıyorum.

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!