forever 21 ultra pigmented lip color

By 17:30 , , , , , ,


Bugünün konuğu bu tatlı mı tatlı lipgloss. normalde lipgloss tarzı ürünleri pek sevmiyorum. bir çoğu yapış yapış oluyor ve çok yapay görüntü veriyor. Önyargılarımı bir kenara bırakıp denediğimde pek çok ürüne göre yapısını daha çok sevdim. yapışık bir his bırakmadı. Ancak adından da anlaşıldığı gibi yüksek pigmentli bir ürün.fazla sürüldüğünde dağıtmak zor. O yüzden ben dudaklarımın ortasına bir miktar sürüp ardından fırçayla dağıtmayı tercih ettim.

Parlaklığı ise çok yoğun. gündüz kullanımda abartı kaçabilir. ancak o parlaklık yaklaşık 2 saatin sonunda biraz azaldı. Yinede kalıcılığı bir lip glossa göre oldukça iyi diyebilirim. Birşeyler yiyip içmeme rağmen ruj varlığını korudu. 



Görselde kullanılan ürünler;
Dudak kalemi : Pastel- Show by pastel lip liner 203
Ruj: forever 21- love&beauty ultra pigmented lip color lip gloss

Bunlar da ilginizi çekebilir

8 yorum

  1. Rengi çok tatlıymış güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş canım, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  3. rengine bayıldım tatlım güzel günler de kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi harika ! dudakların da da ayrı bir seksi durmuş diyebilirim tatlı günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevdim gerçekten. teşekkür ederim =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!