çok işlevli bebek şampuanları

By 14:19 , , , , , , ,

   
  Bebek şampuanlarını pek çok yerde kullanabileceğinizi biliyor muydunuz?  Ben aslında ilk olarak makyaj fırçalarımı temizlemek için almıştım. Ama sonradan araştırınca öyle şeyler duydum ki sizinle de paylaşmak istedim. Bakalım bu işlevsel şampuanları nerelerde kullanabiliyoruz;
           Makyaj fırçası temizliğinde kullanım
   Bebek şampuanlarının kendi amacı dışında en çok kullanılan şekli bu sanırım. Fırçalarınızı biraz bebek şampuanı ve bir miktar antibakteriyel sabunla yıkayıp tertemiz yapabilirsiniz. Üstelik fırçaların kıllarına da zarar vermiyor.
                Göz makyajı temizliğinde kullanım
          Göz, yüzümüzdeki en hassas bölgemiz. O yüzden kullanılan ürünler çok önemli. Dermatoloğumun tavsiyesi ile başladım ben kullanmaya. En iyi göz makyajı temizleyicileri ile yarışır seviyede bir performans elde ettim.  Bence kesinlikle denenmeli!
                Kirpik dibi iltihabı ve göz alerjisine karşı kullanımı
           Bunu bir arkadaşımın göz alerjisi sorunu  yaşaması sonucu göz doktorunun gözlerini bebek şampuanı ile yıkamasını önerdiğinde duymuştum ve çok şaşırmıştım. Gözlerimizi hem makyajdan arındırıyoruz hem de göz sağlığımızı koruyoruz.
                 Saç dökülmesine karşı şampuan olarak kullanımı
           Şampuan olarak bebeklerinize kullandığınız gibi kendinize de kullanabilirsiniz. Üstelik hormonal sebeplerden kaynaklanmayan saç dökülmelerini de azaltıyor ve saçlarınızı canlandırıyor.
                Genital bölge temizleyicisi olarak kullanımı
            Biliyoruz ki bebeklerin hassas ciltleri için üretilen bu şampuanlar pek çok zararlı kimyasalı, parabeni, parfümü içermiyor.  Bu da onu daha güvenilir yapıyor. Jinekologlar, bebek şampuanlarını genital bölgenin temizliğinde kullanmasının hiçbir sakıncası olmadığını belirtiyor.

Peki siz bebek şampuanı kullanıyor musunuz?

Bunlar da ilginizi çekebilir

2 yorum

  1. dalin kullanıyorum fırça temizliğinde :)

    YanıtlaSil
  2. bende de dalin var. bir de göz makyaj temizliğinde öneririm. kalıntı kalmıyor =)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!