bitenler vol.1

By 14:07 , , , , , , , , , , , , ,

           

         Odamda biten ürünler biriktikçe ilk “bitenler postu”nu yazmaya karar verdim. Bakalım neler bitmiş;

                    Avene 50+emulsion  güneş koruyucu: yaklaşık 5 senedir kullandığım güneş koruyucum. Özellikle yağlı ciltler için üretilmiş sebum dengesini koruyan, sivilce ve siyah noktaya sebep olmayan çok sevdiğim koruyucum. Tabiki stoklanacak.

                                 Avene eau the thermale suyu: cildi sakinleştirip yatıştırma özelliği olan bir ürün. Çok güzel ferahlatıyor. Ama tekrar alma konusunda çok kararlı değilim. İndirimde denk gelirse belki.

                    Natur vital silver şampuan: aslında “mor şampuan” olarak da bilinen silver şampuanlar hakkında daha detaylı bir yazı hazırlamayı planlıyorum ama kısaca bahsetmek gerekirse bu şampuanın asıl amacı gri ve beyaz saçlardaki rengi korumak, saçtaki sarımtrak renkleri yok edip küllü yansımayı tekrar saça geri kazandırmak. Ben saç uçlarımdaki ombreli görünüm için kullandım. Özellikle saç ilk açıldığında oluşan turunculaşma ve doreliği yok etmede oldukça başarılı buldum. Haftada 2 kez kullandım ve şampuanı  saçta 5 dk kadar beklettim. Saç rengimi koyultmayı düşündüğüm için tekrar almayacağım ama ileride küllü tonlarına dönmek istersem muhakkak stoklarım.
                          Scandalous Gorgeously rich moisturising nemlendirici şampuan:  kokusunu sevsemde çok yoğun bir nemlendirme hissetmedim. Eğer saçlarınız benimki gibi çok kuruysa yeterli gelmeyecektir. o yüzden tekrar almayı düşünmüyorum.

            Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu: cildimi makyajdan arındırırken çok severek kullandığım temizleyicim. Yeri bende çok ayrı ve kesinlikle baş yapıt. Tabiki stoklanacak.

                                  Selective amino keratin saç maskesi: detaylı yazısı burada tık tık.. Kesinlikle yenisi alınacak.

                         I love mango&papaya el kremi (watsons): kokusunu çok severek aldım. Nemlendirmesi de fena değil. Çok yoğun bir kuruluk sorunu yoksa yeterli gelecektir. Evdeki kremler bitince tekrar alabilirim.

                          Morphose argan oil saç bakım yağı: şişesini maalesef atmışım resimlerde o yüzden yok. 2 hafta önce tükettim kendisini. Çok bereketli bir ürün. Yaklaşık bir yıl kullandım. Saça çok hoş bir parlaklık veriyor ve saçı yumuşacık yapıyor. Kötü bir yönünü görmedim ama farklı ürünler denemek istediğim için bu kez loreal mucizevi yağı aldım. Belki ilerde tekrar alabilirim.
şimdilik bu kadar. peki sizin bunlardan kullandıklarınız oldu mu? sevdiniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

8 yorum

  1. Natur vital mor şampuanı ben de deneyeceğim inşallah aynı sonucu alırım Schwarzkopf artık çok etki etmemeye başladı saçlarıma :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben memnun kaldım ama uzun süreli ve düzenli kullanımda etkisi daha çok anlaşılıyor. umarım sende seversin =)

      Sil
  2. Bitenlerr en çok okumayı sevdiğim yazılardan :) Garnier makyaj temizlemeye suyu benimde başyapıtım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garnierde en çok sevdiğim ürün kesinlikle=) teşekkür ederim.

      Sil
  3. Avene güneş koruyucu kuru ciltler içinde uygun mu acaba canım bende almayı düşünüyorum da? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avene güneş koruyucunun 2 tipi var. yağlı cilt için olanın üzerinde "emulsion" yazıyor. yazmayan ise kuru ve normal ciltler için. zaten eczaneye gittiğinizde cilt uzmanları size en uygun olanı önereceklerdir. ama güneş koruyucusunda marka olarak avene ürünlerini önerebilirim=)

      Sil
  4. Merhaba,bu mor şampuanı bende kullanabilir miyim.saçım sarı platine çevirmek istiyorum.bide fiyatı nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. platine dönmek farklı küllüye dönmek farklıdır.bu şampuanı şuanda düzenli kullanırsanız saçınız küllü sarıya döner ancak platin açma işlemi ister. yani şampuanın saç rengini açma gibi bir etkisi yok. ancak saçınızı platin tonlarına kadar açarsanız boyamadan kaynaklı doreliği götürür ve platinin içeriğindeki griliği korur. fiyatı ise 27 tl civarıydı ama ben 1 sene önce almıştım. şuanki fiyatını bilemiyorum

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!