H&M Nude eyes paleti

By 10:40 , , , , ,


H&M mağazası maalesef izmirde bulunmuyor. Siparişim üzerine bir arkadaşım istanbul’dan gönderdi bu sevimli paleti. Hadi göz atalım;

Öncelikle bu sevimli ürünün paketine bayıldım. Biraz the balm’ın paketleme şeklini andırsa da üstündeki karton kapak balm’ınki kadar kaliteli değil maalesef. Ancak kapakta mıknatıs sistemi olduğu için çantada sıkıntı çıkarmadan taşınabileceğine inanıyorum.

Adının hakkını veren 3 nude tonlu far var içinde. Yapıları yumuşak ve fazla tozutma sorunları yok. Yinede pigmentasyonunun çok iyi seviyede olduğunu söyleyemeyeceğim. Renkler net anlaşılsın diye elime farları 2 kat sürdüm. Kalıcılıkları ise 2 kat uygulandığında orta derecede diyebilirim. Kesinlikle baz ile uygulama istiyor. Aksi taktirde 2-3 saat sonra uçma olacağını düşünüyorum.

Palet bir de bize jest yapmış ve 3 minik kaş farı eklenmiş içerisine. Açıkçası kaş farlarının pigmentasyonlarını çok çok daha iyi buldum. Palet içerisinde bir de çift yönlü fırça var ama çoğu paletten çıkan fırçalar gibi bunun da pek iş göreceğini sanmıyorum.

İçeriğini merak edenler varsa diye bunu da paylaşıyorum ama kamera ile ilgili sorunlarımı hala net olarak çözemedim. O yüzden biraz bulanıklık var. Şöyle diyebilirim ürün maalesef ki parabenin birkaç türevini içeriyor.


Bu minik, sevimli paletin fiyatı ise 8,5 TL. siz denediniz mi?

Bunlar da ilginizi çekebilir

7 yorum

  1. Güle güle kullan. H&M ürünlerini ben de çok merak ediyorum ama maalesef Mersin'de mağazası yok :( keşke online satışı olsa

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum izmir'de de yok maalesef.tanıdıklara sipariş vererek getirtmek zorunda kalıyorum. zaten artık online alışverişe imkan sağlamayan büyük firmaları anlayamıyorum. alışverişlerin bir çoğu web üzerine taşındı. ikeanın ürünleri gibi taşınması zor ürünler bile nakliye ile çok kolay halledilebilirken giyim ve kozmetik firmalarının online alışveriş açmaması bana sadece üşengeçlik gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Yurtdışındaki gibi online satış sistemini devreye soksalar aah ne para kazanacaklarda işte niyeyse yapmıyorlar. :/
    H&M'in makyaj malzemelerinden fazla beklentin olmazsa mutlu ediyor ama olursa üzülebiliyorsun. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  4. aynen tekrar alınmaz belki. çok çok başarılı değil ama sırf şirin kabı için bile mağazasında olsaydım atardım sepetime =) teşekkür ederim adaşım =)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar aynı fiyatlarda başka ürünlerle de ilgili yazarsan sevinirim.Özellikle kalıcılığı çok olan.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Blogunuz ve yazılarınız harika sizi takibe aldım bende beklerim.
    http://www.hayatimakyajla.com/

    YanıtlaSil
  7. Güzelmiş canım ama sanki fazla tozutuyor far...REnklerini beğendim ama :) http://birsepetdolusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!