Flormar pore minimizer

By 12:32 , , , , , , , ,



Gözenekleriniz çok genişse,  o gözenekli görünümü fondötenle yada kapatıcılarla kapatamayabiliriz. Özellikle burun üstü ve yanaklardaki görünüm pek çok kişinin canını sıkar. İşte kozmetik sektörü de bu problemlere çözüm olsun diye gözenek küçültücü ürünler piyasaya sürdü.

Yavaş yavaş yaygınlaşan bu furyaya flormar da katıldı ve pin-up koleksiyonu adı altında 2 tane gözenek küçültücü çıkardı. Bir tanesi pore minimizer instant (şeffaf jel) diğeri ise pore minimizer (krem renkli jel). Bu arada dip not geçmek gerekir. Bu ürünler tedavi etmez sadece görünümü düzeltir.

Hakkında çok çeşitli yazılar okudum bu ürünle ilgili. Kimisi hiçbir işe yaramıyor derken kimisi oldukça memnun kalmış. Ancak hiç fotoğraf görmediğim için kendim denemeden net karara varmak istemedim. İki ürünü de bakmak için flormar satış mağazasına gittim ve ikisini de denedim. ben instant olanı gözenek kapatmada yeterli bulamadım. Krem rengi olan pore minimizer bende daha başarılı sonuç yarattı. Sanırım hem kırışıklık hem de gözenek için satılıyor olması bundaki en önemli etken. O yüzden tercihimi pore minimizer’den yana kullandım.
Eve gelip tekrar denediğimde ise daha net bir karar verdim ve “bence işe yarıyor” dedim. Sizin için bir de fotoğrafladım. Bakalım sonuç ne olmuş;
Not: resimlerde sadece pore minimizer vardır. Üzerine fondöten UYGULANMAMIŞTIR. herhangi bir fotoğraf efekti uygulanmamıştır yada fotoğrafta düzeltme yapılmamıştır.
önce: 

pore minimizer uyguladıktan sonra:



Sonuç olarak, benim gözlemime göre çok geniş gözenekleriniz yoksa kapatmada oldukça iyi. Geniş gözeneklerde ise tamamen kapatmasa da görüntüsünü düzeltiyor. Kırışıklığın da görünümünü hafifletiyor diye bir iddası var ama öyle bir sorunum olmadığı için deneyemedim. Belki ince çizgilerin görünümünde düzelme yapıyordur diye düşünüyorum. 


Bunlar da ilginizi çekebilir

5 yorum

  1. Ben de testerda beğendiğim için bunu almak istedim ama kalmamıştı :( gittim yeşil yazılı olanı aldım o hiçbir işe yaramıyor :(

    YanıtlaSil
  2. evet maalesef bende de yeşil olan bir işe yaramadı. pek çok kişi de memnun değil ama kahve olan denenmesi gereken bir ürün kesinlikle.şuanda indirimde 17 tl olması lazım. isterseniz tekrar bakabilirsiniz yada kendi web adresinden de satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Mersin'de platin diye bir mağaza var özel günlerde %50 indirime giriyor :) orada 12.5 TL idi sevgililer günü indirimini bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Şu renkli olan invisible pores ürününü merak ediyordum. Bloglarda da hiç yazısını görememiştim, çok teşekkürler. Ben de instant olanını kullanıyorum. Bu daha iyiymiş gerçekten. Mükemmel derecede kapatmış sende. Hemen alacağım :) Blogunu takibe aldım. Ben de çok yeniyim, bana da beklerim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bu arada sihirlikelebekk.blogspot.com :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!