essense good girl bad girl far incelemesi

By 12:15 , , , , ,

essence'ın zıtlıkları bir araya getiren "good girl bad girl" serisi  1 ocak 2015 tarihinde hayatımıza girdi. tabi ki bende hiç durmadım hemen bir gratis'e gidip koleksiyondan bir kaç parça şey aldım. aslında ilk hedefimde rujlar vardı ama şansıma sabahtan tükenmişler. bende farlara yöneldim. resimdeki parlamayı şimdi farkettim, üzgünüm.




 farların 2 çeşiti var. birincisi 01 hello sweethart.ikincisi ise 02 once i was angel.



detaylı bakacak olursak;
ilk sırada 01 numara hello sweetheart var. oldukça açık tonların çok tatlı bir kombini. ben bu şeker renklerin hepsini bir arada kullanacağımı sanmıyorum buğday tenli olduğum için ama sarışınlara özellikle yaz aylarında çok yakışacağına inanıyorum. oldukça yumuşak yapılı ve pigmentasyonları ise orta seviyede diyebilirim.


swatch'ları ise şu şekilde. ancak herkes baz kullanmadığı için bende bazsız olarak fotoğraflamayı doğru buldum. özellikle 01 numarasında baz ile farların kullanımı daha da kolaylaşacaktır.




02 once i was an angel ise daha benim tonlarım diyebilirim. pembe rengini kendime pek yakıştıramasam da yanındaki tonlarla birlikte çok hoş duruyor. özellikle youtube üzerinden birkaç video'ya baktığımda harika makyajların çıktığına şahit oldum. yinede bu seride benim favorim 02 numaranın grimsi morumsu tonu oldu(bileğimde en sağdaki ton).



farların fiyatları 10.25 tl. bu arada bir de haberim var. farların fiyatları için essence'in sitesine girdiğimde, özel koleksiyonlar kısmına yeni bir koleksiyon daha eklenmiş olduğunu gördüm. "like an unforgettable kiss" isimli bu seri şubat ayında piyasaya girecek. benden söylemesi! =)





Bunlar da ilginizi çekebilir

1 yorum

  1. Her ikisinde de çok güzel renkler varmış cnm, bakacağım bu farlara ;)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!