Avon mesmerize deneyimi

By 15:21 , , , ,


Avon'un yeni kokusu mesmerize bugün elime ulaştı. bende hemen ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim.

öncelikle üst notalarını balzamik, biberiye, bergamot; orta notalarını egzotik baharatlar, alt notasını ise amber ve odunsu notaların oluşturduğu baharatlı oryantal bir koku. yani onlar bu şekilde tanımlıyor.* 

ben ise daha çok ilk sıkıldığında yoğun bir balzamik bir süre durduktan sonra ise tatlı- baharatlı bir koku ile karşılaştım. kesinlikle kış mevsimine uygun. yazın fazlasıyla ağır kaçar.
teni parfümü çeken bir insan olan ben de bile koku 7-8 saat dayandı. hatta an itibariyle hala kokuyu duyuyorum. öyle kolumu koklayarak da değil yani. hareket ettikçe alabiliyorum. o yüzden aman dikkat! fazla yoğun sıkıldığında boğucu olabilir. 
kesinlikle daha yoğun ve oryantal koku seven insanların  seveceği bir parfüm. biraz da ağır. o yüzden davetlerde çok rahat kullanılabilir. siz denediniz mi?



*parfüm içeriği ile ilgili bilgi fragrantica.com adresinden alınmıştır.

Bunlar da ilginizi çekebilir

3 yorum

  1. Bende katalog elime geçince baktım bu kokuya ve çok sevdim kesinlikle bir kış kokusu :) Ama Edt olduğu için kalıcılığı hakkında şüpheye düşmüştüm yorumlarından sonra deneyebilirim bende :)
    Seni takipteyim bana da beklerim :)
    http://suslusirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. yok yok hiç endişe etme baya baya kalıcı. hatta avon kokularına göre kalıcılığı çok üst seviyelerde. avon bence bir türlü edt edp ayrımını oturtamadı. edp türünde kokuları da var bende 2-3 saate uçuyor falan=) eğer kokuyu beğendiysen hiç kaçırma derim. misal sabah sıktığım koku hala bileğimde diyebilirim =)

    YanıtlaSil
  3. Bu koku aklımda deniycem mutlaka:) takipteyim kendi blogumada beklerim :) Sevgiler...

    http://ilaydas-wonderland.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!