Avene cleanance mat emulsion krem

By 18:10 , , , , , , ,




Avene markasıyla dermatoğumun tavsiye ettiği güneş koruyucu kremi kullanmaya başladığım zaman tanıştım. O güneş koruyucuyu o kadar sevdim ki yerine” bir başkasını da mı denesem?” gibi bir düşünce hiç oluşmadı kafamda.

Yaklaşık 5 senedir aynı marka aynı ürün elimde ve sanırım bir daha alacağımda yine tercihim değişmeyecek.


Cleanance mat ise bir nemlendirici krem. Yağlı ve karma ciltler için üretilmiş yağ içermeyen, parlama yapmayan bir krem. Çok fazla cildimde yağlanma sorunum yoktu ama t bölgemde gün içinde parlama maalesef ki oluyordu. Kremi kullandığım zamanlar parlamanın azaldığını rahatça söyleyebilirim. Zaten kremin dokusu da daha çok jel gibi. yağlı bir hissi yok-ki bu benim için çok önemliydi- ve hemen emiliyor. Yağ dengesini düzenlediği ve sebum oluşumunu azalttığı iddia ediliyor. O açıdan bir gözlemim olamadı maalesef. Ayrıca ürün komedojenik değil yani sivilce yada siyah nokta oluşumuna neden olmuyor.  Ancak akne tedavisinden kaynaklı aşırı kurumuş ciltlerde nemlendirmede yetersiz kalabiliyor.  Bu tip ciltlerde su bazlı ve yağsız daha yoğun nemlendirme sağlayan ürünlere yönelinmesi  daha doğru bir yaklaşım olabilir


Bunlar da ilginizi çekebilir

1 yorum

  1. Ben de bu kremi aldım ama yorumları okumadan başlamak istemedim, bir şans vereceğim şimdi :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!