10 TL ve altı 5 mükemmel ürün önerisi

By 13:07 , , , , , , , , , ,


Bazen tonlarca para harcarız da istediğimiz performansı elde edemeyiz. bazen ise çok uygun fiyatlı diye yada sadece meraktan öylesine aldığımız ürünler hayatımızın ürünü oluverir. işte size bu kategoride 5 ürün tanıtacağım.

öncelikle benim için 5 numara;

5- show by pastel duo allık
bu allığı alırken nedense çok kararsız kaldım. bronz kısmı çok hoşuma gitti. beni tavlayan yanı da o oldu zaten. diğer turuncumsu pembemsi kısım ise her makyajla çok kolay tamamlanamamak ile birlikte beyaz tende daha hoş duracağı düşüncesine kapıldım. gelin görün ki eve geldiğimde resmen aşık oldum. öncelikle pigmentasyonları iyi olmakla birlikte tek sürüşte bile aşırı bir yoğunluk vermiyor.dolayısıyla dağıtması da gayet kolay. zaman geçtikçe hemencecik uçup gitmiyor. çok hafif simler içeriyor. fiyatı: 8,5 tl

4- essence soft touch fondöten
yumuşacık köpük köpük bu fondöten özellikle yağlı ciltler için uygun. dolayısıyla mat bir bitişi var. uzun süre kalıyor. bazı bloglarda sivilce yaptığını okusam da bende öyle birşey olmadı. ama şu da bir gerçek aralıksız hiç kullanmadım. belki arka arkaya kullanıldığında bazı ciltlerde yapıyor olabilir. gelelim neden sevdiğime. tabiki mat bitişi benim için bir tercihti ama sebebim bu değil. cildi saten gibi yapıyor bu bir artı.lekeleri tamamen kapatmıyor ama doğal bir duruşu var. duruluk katıyor görüntünüze. gözenek görünümü azaltma iddası yok ama yüze"blur"dediğimiz bir etki bırakıyor. bu terimi kullanmayı sevmiyorum ama türkçesi nasıl kullanılıyor bilmiyorum o yüzden biraz açıklamaya çalışacağım. sanki yüzünüze birisi photoshop yapıp tüm o pürüzleri gidermiş gibi oluyor.bilemiyorum açıklayabildim mi? =) fiyatı şuan sitesinde14 tl gözüküyor. 10 tl altı yazdığımın farkındayım ama ben aldığımda indirimdeydi sanırım. bende yazıyı yazarken şaşırdım. ben 7,5 tlye aldım. yinede 14 tl'yi de hakettiğini düşünüyorum.

3- wetn wild megalast rujları
belli bir numara ile ayırmak istemedim. bende 2 rengi var bare it all ve pink suga. ikisine de resmen aşığım kremsi dokuları çok iyi. yumuşacıklar. bendeki renkler açık olmasına rağmen saatlerce kaldılar. hatta yemek yedikten sonra bile varlardı. o yüzden yüksek fiyatlı pek çok ruja göre oldukça iyiler ve yarışabilecek düzeydeler. fiyatı ise 9,5 tl

2- rival de loop young push up maskara
bu ürün tamamen rival de loop firmasının indirime girmesi sonucu aman 3,5 tl'ye de maskara mı olurmuş atayım sepetime evde denerim ne kaybedeceğim ki mantığıyla alınmış bir ürün. normal fiyatı 7,5 yada 8 tl falandı sanırım. fırçasına baktım sadece. gözüme güzel geldi aldım ve evde.. da ta ta taaaammmmm... harika!!!! kirpikleri kıvırma etkisini bilmiyorum aslında ürünün amacı da kıvırma ama benim kirpiklerim zaten kıvrık o yüzden yorum yapamıyorum. fakat hacim iddası olmasa da çok hoş bir hacim veriyor. tek tek ayırıyor.. ee daha ne olsun?
veeee kazanannnn...

1- rival de loop young eye base
çok fazla far bazı kullanan bir insan değildim önceden ancak etkilerinin bu kadar iyi olduğunu gördükten sonra benim de bir tane edinmem gerekiyor dedim. ve pek çok far bazı denedim. bazısını sevmedim bazısı ise pahalı geldi. bu ürünü ise öneriyle aldım. hakkında çok iyi iddalar vardı. pek çok pahalı ürüne eş değer olduğu yazıyordu. ilk kullanımda biraz ıslakımsı yapısı korkuttu ama hemen göz kapağına uyum sağladı. ve pek çok göz makyajı tecrübemden sonra açıkça söyleyebilirim ki farları harika koruyor. dağılma yok, uçma yok. aynen sizinle kalıyor. açık renkli farlarda ise daha belirgin renkler elde etmenizi sağlıyor. işinizi kolaylaştırıyor ve daha az far kullanarak istediğiniz sonuca ulaşmış oluyorsunuz. fiyatı ise 10 tl civarıydı.( indirimde 5 tlye kadar düşüyor)

benim gönlümün sultanları bunlar oldu. sizin uygun fiyatlı alıp performansına şaşırdığınız ürünler var mı?


Bunlar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım, Wet'n Wild rujlarına bende bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle fiyatının çok üstünde kaliteye sahipler =)

    YanıtlaSil
  3. Wet'n Wild rujlarını bayılıyorum :) ama ambalajını hiç sevmiyorum kapağını açarken ve kapatırken üst kapağına illa bulaştırıyorum
    Bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @sedefcoşkun evet maalesef bu tip drugstore ürünlerinde ambalaja fazla önem vermiyorlar. rujun yapısına olan sevgimden kapağı görmezden geliyorum =)teşekkürler yorum için

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli!